nya ullared/gekås-tråden
Vet faktiskt inte om man får det... Ligger nog i samma klass som du att göra av med där och då brukar man va nöjd ja... Men gärna 12.000 hihihi
Vet faktiskt inte om man får det... Ligger nog i samma klass som du att göra av med där och då brukar man va nöjd ja... Men gärna 12.000 hihihi
Decembermamma. Har inte sett några skötbord alls på GeKås!
Stephanie: Finns inga skor inne på GeKås men dock två, tror jag, affärer utanför på samma område.
Någon som vet om de ff har kvar de långärmade bomullströjorna med "fusk" skjortkrage?
Kram
Lillabus81: När var du där? Tack för ditt svar förresten!
Todesmamma: Jag har köpt alla mina ammningsbh:ar där. Tofé heter de och är kanon. Kostar mellan 89-99:- De finns bland underkläderna vid mammatrosor och ammningströjor. Svart och vitt brukar de finnas i. jag har flet av de med små broderade blommor på men även den släta sorten och båda är sköna och bra.
Jag köpte min digitalkamera på netonnet i Ullared. Supernöjd och bra pris hade den.
Kram
Min vana trogen så frågar jag om någon som varit dit idagarna sett om de har kvar bomullströjorna med fusk skjortkrage?
Tackar!
Tackar Svägerskan kanske ska dit imorgon då får hon shoppa två sånna åt mig!
Stephanie: Beror ju på vad man är ute efter men jag har varit mest nöjd/använt mest mina ammningsbh:ar därefrån.
Spännande att se om svägerskan hittat tröjor åt mig...
Kram
MollyMajs: Luktar inte alla skinn mer eller mindre? Är väl för att de behandlar dem. Är nog inget särskilt för just Ulla skinn..
Nää inte så jag mena. Vi har oxå köpt ett skinn men på Silvan och det luktar oxå som skinn brukar...
Mandeleonten: Har aldrig sett det måste jag säga men har iof aldrig varit ute efter det där. Men om du kollar in deras hemsida så står där väl vilka avd. och ungefär saker de har. www.gekas.se
frågar som vanligt, , om tröjorna med fusk skjortärm finns kvar? )ni som varit där nyligen) om de fiss, vart i butiken? en kompis ska kolla efter dem imorgon.
kram å tack
lindisgbg: du såg inte "mina" tröjor, dam, kanske jag ska tillägga...
ingen som sett beskriva tröjor med fusk vitskjortkrage av er som nyöigen varit där??? *Snyft*
Tröjorna, som vjag vill ha, finns men bara i xs och xl så det bidde igen...
ingen ska de va...
lyllos...
ville så gärna haft en brun...