Inlägg från: MrsNelson |Visa alla inlägg
  • MrsNelson

nya ullared/gekås-tråden

Helgona

Det var ett imponerande kvitto!!!!!

• MrsNelson

okptr

där fick jag alla mina julklappar ifrån när jag va liten!!!

• MrsNelson

Om jag ska ha en chans att åka till gekås innan jul så blir det förmodligen den 25 nov....uj uj, det lär ju vara proppat med folk... sambon ska försöka ta ledigt på fredagen 24..tror ni det är lite mindre folk på fredagen än på lördagen? Kommer ju vara massor endå men....

• MrsNelson

nää det är nog ganska lika mcyket folk kan jag tänka mig....men men det är den 25 nov eller inte alls innan jul...så vad gör man?

• MrsNelson

längtarefterbarn
    Vi ska vara där när det öppnar! Tänkte ta med frukost och äta det där innan!

• MrsNelson

Fru Indosaurie

Vad kostade kakformarna? (springformarna)

• MrsNelson

Vet inte om det finns just inne på gekås, men det finn en affär bredvid där dom säljer stereo, tv, mp3spelare mm där har dom säkert!

• MrsNelson

Fru Indosaurie
    Tack så mycket!! Då blir det till att köpa kakformar!!! Det var ju kanonbilligt!!

• MrsNelson

Jag måste vara den enda som varit på gekås och helt missat att det ens fanns en leksaksavdelning...

• MrsNelson

Vid vilken tid brukar bussarna komma dit på lördagar?

• MrsNelson

Ja det var det jag tänkte!! Vara där innan bussarna och så går jag direkt till damkläderna!! Där brukar det ju bli hysteriskt!!

• MrsNelson

Tror ni att det blir massor med folk nästa lördag? 2/12??

• MrsNelson

Ahlinder
    jo jag kan tänka mig det, jag ska dit nu på lördag och trängas, hörde mig för åt min mamma!

• MrsNelson

nu har man varit där och slösat pengar!! Jag var nere i lördags i regnet!! Guuud vilken kö det var!!! Men mycket fund blev det!!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden