nya ullared/gekås-tråden
Helgona
Det var ett imponerande kvitto!!!!!
Helgona
Det var ett imponerande kvitto!!!!!
okptr
där fick jag alla mina julklappar ifrån när jag va liten!!!
Om jag ska ha en chans att åka till gekås innan jul så blir det förmodligen den 25 nov....uj uj, det lär ju vara proppat med folk... sambon ska försöka ta ledigt på fredagen 24..tror ni det är lite mindre folk på fredagen än på lördagen? Kommer ju vara massor endå men....
nää det är nog ganska lika mcyket folk kan jag tänka mig....men men det är den 25 nov eller inte alls innan jul...så vad gör man?
längtarefterbarn
Vi ska vara där när det öppnar! Tänkte ta med frukost och äta det där innan!
Fru Indosaurie
Vad kostade kakformarna? (springformarna)
Vet inte om det finns just inne på gekås, men det finn en affär bredvid där dom säljer stereo, tv, mp3spelare mm där har dom säkert!
Fru Indosaurie
Tack så mycket!! Då blir det till att köpa kakformar!!! Det var ju kanonbilligt!!
tror inte att man kan det...
Jag måste vara den enda som varit på gekås och helt missat att det ens fanns en leksaksavdelning...
Vid vilken tid brukar bussarna komma dit på lördagar?
Ja det var det jag tänkte!! Vara där innan bussarna och så går jag direkt till damkläderna!! Där brukar det ju bli hysteriskt!!
Tror ni att det blir massor med folk nästa lördag? 2/12??
Ahlinder
jo jag kan tänka mig det, jag ska dit nu på lördag och trängas, hörde mig för åt min mamma!
nu har man varit där och slösat pengar!! Jag var nere i lördags i regnet!! Guuud vilken kö det var!!! Men mycket fund blev det!!!