• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lisca

är det någon som har något kort på denna tavla ni pratat om som ser ut som ett akvarium? Är den 3D?

ღ Lotta ღ Tyraღ
  • villasibylla

Hej nån som vet nått om juliga panelgardiner? e ute efter linfärgade med sånna söta tomtar på som det e bara en stor näsa o skägg o luva..

O adventstakar, inte de traditionella utan de där i metall o dom nya med ett trä stativ o en stjärna.

O har de kvar de där regnställen med fleece i?
    Har ni några priser så skulle jag bli jätte glad. Försöker att ha en bra motivering till att åka, eftersom jag va nere i somras i 4 dagar

Tackar på för hand.

• Dundermamman

Fru Indosaurie -> nej, det är INTE samma kolsyrepatron som till soda streamern! Jag har en soda streamer som används dagligen hemma hos oss och en patron varar till ca.60 liter kolsyrat vatten/läsk. Patronen byter man sedan mot en full i typ. Hemma, el-kedjan el. liknande. Kostnad vid byte ca.80:-.

Alltså, finns inte den "äkta" soda streamern på GeKås? Jag är inte intresserad av någon annan!

• Dida

Var där igår! Kom hem med fyra stora kassar fylda till bredden! Men dom hade tyvärr varken Fischer Price bilgarage eller något Pippitält... =(

• dexterswife

Dida: Då missade du nog tyvärr garagen för när jag var där igår hade de massor! Stod i utkanten av leksakerna, mot damjackorna.

• Vickyb
    Lisca skrev 2006-11-27 19:28:10 följande:
    är det någon som har något kort på denna tavla ni pratat om som ser ut som ett akvarium? Är den 3D? ღ Lotta ღ Tyraღ
    Åh den såg jag.. den var väldigt fin. Funderarde på att köpa den och sätta din i dotterns rum.. men det blidde inget denna gången!
    ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • MrsNelson

nu har man varit där och slösat pengar!! Jag var nere i lördags i regnet!! Guuud vilken kö det var!!! Men mycket fund blev det!!!

• morsgrisen

Är det nån som vet vad en smörgåsgrill kostar där?

• klarafärdigagå

Stitch - Va kostade Fischer Price bilgarage?

Nån som vet hur Gekås gåstol är? Pris? Låter/spelar den?

• klarafärdigagå

Förresten finns det DUPLO på gekås? Pris?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden