nya ullared/gekås-tråden
sandy5: Tack så jättemycket
Ska dit på måndag så håller på att skriva lista nu.
sandy5: Tack så jättemycket
Ska dit på måndag så håller på att skriva lista nu.
Lammskinn finns. Jag har ett därifrån. Jättefint är det och det kostade bara 229 :-
rokka jill: Ja dom är äkta och det står väldigt noga på dom att dom är anpassade för barn. Jag kan ta en bild om du vill.
Nu finns den under strka bilder. Säg till när du sett den så jag kan ta bort den
Det är inte hål för selen från början utan jag har gjort dom själv. Den gula färgen kommer att avta mer efter ett tag.
smurfan28: Den kostade 229 :-
rokka jill: Jag skar i den med en kniv
Busshia: Oj, då kanske dom är slut då! Min köptes för ett par veckorsen. Babygymmet köpte jag i maj så de vet jag inget om de funnits nyligen.
Vilken färg har åkpåsarna?
coca cola light: vad är det för modell på bröstpumpen?
coca cola light: åh, den verkar ju jättebra. har apoteket nu och den är ju inte jättebra direkt :-P Ska till ullared i morgon så jag kanske köper en då om pengarna räcker. Min son är ju redan 6 månader och jag har klarat mig på apotekets till nu så jag lär väl göra de ett tag till :-P
Skötrum finns väl något vid toaletterna. Amma kan du göra på bänkar som står lite här och där eller på något av dom två fiken som finns där inne. I värsta fall får du väl bara sätta dig ngnstans, på nån kant eller liknande.
Ida1979: Vi har resesängen från ullared. Minns inte vad den kostade men det var väl 2-300 kr. Tycker den funkar jättebra
Ida1979: Den finns vid gardinerna borta vid kassorna. Jag ska dit i morgon och om jag kommer ihåg kan jag kolla vad den kostar om du vill.
Jag var i ullared idag Köpte massa fina grejer till sonen men när jag kom hem kom jag på att jag inte köpt någonting till mig själv, förrutom en nagelfil och en stekpanna. Haha.
Det blev i allafall mycket billigare än vad jag väntat mig så jag hade 700 kr över när jag gick ut!
thefrog: Alla babykläder ag har köpt på gekås måste man dra i eter tvätt så att dom inte krymper. Du kanske missade det?
srorasyster yster: Jag köpte en svart ålpåse där i måndags som är fleecefodrad. Den är verkligen jättebra! Håller sonen varm i vagnen