nya ullared/gekås-tråden
bluebride2006
GeKås säljer itne möbler. Det närmaste de har i möbelväg är väl spjälsängar och skoställ.
Däremot fins en affär bredvid GeKås parkering som säljer möbler. Importören heter den.
bluebride2006
GeKås säljer itne möbler. Det närmaste de har i möbelväg är väl spjälsängar och skoställ.
Däremot fins en affär bredvid GeKås parkering som säljer möbler. Importören heter den.
Har oxå målat 3 rum med färg från Gekås. Kanonbra färg i snygga nyanser!
JessicaåIda
Oj? Menar du allvar? Om du på fullt allvar anser att Rusta eller jysk skulle ha samma priser och utbud som GeKås så vill ajg veta var du bor för då måste jag åka dit! Såna priser och sånt utbud har INTE Rusta eller Jysk i de här trakterna iallafall!
Finns växlingsautomater vid fikahörnorna som växlar 20-lappar och 50-lappar. Osäker på om den växlar hundringar...minns inte det.
Håller med om att de har mindre julprydnader i år, men för min del är det inget negativt. Men de har mer gardiner och sånt än de brukar ha tycker jag.
Annars tycker jag inte nåt är förändrat, GeKås är som det brukar...fast en del sagar har de mindre och en del dagar mer.
novalee
Tapeter har de inte, men de har väggfärg. Riktigt bra färg i fina nyanser faktiskt....
Gardiner har de i mängder, både längder och panelgardiner både "året-runt" och jul
Jag är inte så haj på leksaker, men fisher-price har de iallafall
Plastblommor
Krukor
Panellängder-Naturvita
Prydnader till fönster
värmeljus
Dessa saker finns. Jutegardiner är jag väldigt osäker på men det finns julgardiner i olika former
leyley
Storlekarna är genomgående VARIERANDE!! Följ inte de storlekar du eller dina barn i normala fall har. Ta med en mall om du köper til små barn som du inte kan prova på...
ung83
mitt VISAkort har aldrig krånglat men min systers vanliga betalkort har krånglat flera gånger! Hon har fått springa ut och ta ut pengar istället och därmed blockera kön. Sen hon bytte till VISA har det fungerat.