Inlägg från: Busshia |Visa alla inlägg
  • Busshia

nya ullared/gekås-tråden

ingen som har bild på mammakläder därifrån????

• Busshia

vad har de för matstol?? ngn som har bild?? vad kostar dem???

• Busshia

nässug hittade jag inte, fårskinnsfäll o babygym var slut annars en ok runda idag... men alldeles för mkt folk o ingen bryr sig om ngn annan typ. så det var jobbigt... handlade ändå för 7000:-

• Busshia

loveliva: fanns inga åkbrädor idag.... stod ingenstans heller...

• Busshia

vi handlade för ca 7000:- o hade gott om plats, blev ca 5 stora kassar... e ju helt beroende på vad man ska handla handlade mkt bebiskläder idag o det tar inte så stor plats...

• Busshia

pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....

• Busshia

pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....

• Busshia

Men sen e det ju så att de har det här Gekås kortet nu o då spelar det inte ngn roll när man får pengar... Så man kan faktiskt inte bara gå på när löning o så har varit..

Noisy: finns en avdelning till hund o katt nu med... några dynor, lite leksaker, godis o schampo o så...

• Busshia

BlygTjej:det beror ju på vad man menar m fina... kan kanske inte jämföra med de stora kejorna men det kan man inte med priserna heller.. de jag hittade kostade 49.95-79.95. fanns ngn enfärgad vit el. beige men en "volang" sen var det lite olika mönster.. men jag tycker de e helt ok..

• Busshia

har lagt upp bilder på påslakanseten i mina bilder...

• Busshia

smurfan28: vi var där ca 6.50. gick o hämtade vagn o sedan ställde oss i kö. Man går ju i kön hela tiden men jag vet inte, kanske en 20 min halvtimme, tog det..

• Busshia

Jossanundercover:
    Jag brukar ha 42/44 o L/XL från gekås men kan säga att jag hittade inte mkt.. letade mest bland mammakläder o vanliga koftor... men du har kanske bättre tur.. tyckte mammakläderna var ovanligt små faktiskt...

• Busshia

Har en "liten" lista i min blogg , har några bilder oxå i mina bilder.....

• Busshia

jag gav 27.95 för Mam napphållare..

• Busshia

har fällarna kommit in igen?? var slut när jag var där i lördags.. skulle legat vid babysakerna vid hemtextil.. babygymmen var oxå slut då

• Busshia

sofia23:hade de det i veckan då?? hade inga i lördags...

• Busshia

kanon om fällarna kommit in igen ju... fast själv får jag ju vänta tills jag kommer dit igen, hoppas de finns då..

• Busshia

Gustie: Mammakläderna på H&M finns vid babykläderna på bottenv. längst ner till höger...

• Busshia

Vad e det som går isönder på Modi vagnarna???? hade tänkt att kanske köpa en o ha i stallet... kan ju inte få en beg. billigare än en ny Modi på Gekås!!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden