nya ullared/gekås-tråden
ingen som har bild på mammakläder därifrån????
ingen som har bild på mammakläder därifrån????
vad har de för matstol?? ngn som har bild?? vad kostar dem???
nässug hittade jag inte, fårskinnsfäll o babygym var slut annars en ok runda idag... men alldeles för mkt folk o ingen bryr sig om ngn annan typ. så det var jobbigt... handlade ändå för 7000:-
loveliva: fanns inga åkbrädor idag.... stod ingenstans heller...
vi handlade för ca 7000:- o hade gott om plats, blev ca 5 stora kassar... e ju helt beroende på vad man ska handla handlade mkt bebiskläder idag o det tar inte så stor plats...
pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....
pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....
Men sen e det ju så att de har det här Gekås kortet nu o då spelar det inte ngn roll när man får pengar... Så man kan faktiskt inte bara gå på när löning o så har varit..
Noisy: finns en avdelning till hund o katt nu med... några dynor, lite leksaker, godis o schampo o så...
coca cola light: kan det vara denna kanske??
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m13110384.html
BlygTjej:det beror ju på vad man menar m fina... kan kanske inte jämföra med de stora kejorna men det kan man inte med priserna heller.. de jag hittade kostade 49.95-79.95. fanns ngn enfärgad vit el. beige men en "volang" sen var det lite olika mönster.. men jag tycker de e helt ok..
har lagt upp bilder på påslakanseten i mina bilder...
smurfan28: vi var där ca 6.50. gick o hämtade vagn o sedan ställde oss i kö. Man går ju i kön hela tiden men jag vet inte, kanske en 20 min halvtimme, tog det..
Jossanundercover:
Jag brukar ha 42/44 o L/XL från gekås men kan säga att jag hittade inte mkt.. letade mest bland mammakläder o vanliga koftor... men du har kanske bättre tur.. tyckte mammakläderna var ovanligt små faktiskt...
Har en "liten" lista i min blogg , har några bilder oxå i mina bilder.....
jag gav 27.95 för Mam napphållare..
har fällarna kommit in igen?? var slut när jag var där i lördags.. skulle legat vid babysakerna vid hemtextil.. babygymmen var oxå slut då
sofia23:hade de det i veckan då?? hade inga i lördags...
kanon om fällarna kommit in igen ju... fast själv får jag ju vänta tills jag kommer dit igen, hoppas de finns då..
Gustie: Mammakläderna på H&M finns vid babykläderna på bottenv. längst ner till höger...
Vad e det som går isönder på Modi vagnarna???? hade tänkt att kanske köpa en o ha i stallet... kan ju inte få en beg. billigare än en ny Modi på Gekås!!!