• Lejlej

nya ullared/gekås-tråden

oj, då måste jag dit igen

• Lejlej

och ta med dricka och banan om ni inte ska fika i fiken

• Lejlej

Fuskpolo till barnen, Jacka till Mej, Mössa & vantar till mej, Adventsljustakar, Fönsterlapmpor, detta såg jag att det fanns, vet ej om det andra

• Lejlej

vagnen på gekås är en modi spjälisen såg ok ut; vanlig liksom skötbord såg jag inte men letade inte heller efter ett sånt

• Lejlej

KidA: Jag såg att de hade såna "tema"paket med scrapbookingsaker, typ a4 fast helt kvadratiskat och kanske 2 cm tjockt, det stod på en kortsida i trakterna av ramar oc dy

• Lejlej

eftersom försäljningsrekord slogs på en lördag för 2 vecker sen (eller var det 3) så är det nog ganska sä mycket folk på lördagar nu innan jul.

Jag åker nog en kväll efter höstlovet (om inte styvmor kommer ner på lovet...)

• Lejlej
    Beach skrev 2006-10-26 11:03:51 följande:
    He he....jag var där den lördagen...*puh*.....Stod i kö i 1 tim 20 min. Men igår var jag in...& då var det alldeles lagomt med folk. Shoppade som tusan! *he he*
    bor du nära då? jag bor 40 minuter därifrån...
  • Lejlej

ja verkligen lyx, ska kanske lära känna nån i ullared

• Lejlej

om det är samma lammskinn som förra året fanns det hål. de var storleken "babyskydd"

• Lejlej

Men kanske det finns större oxå. Jag har mitt lilla i vagnen nu, och jag tycker det är perfekt för fötterna/benen är utanför, och om skorna är smutsiga är det bra.  Dottern är 13 månader

• Lejlej

det bär iväg imorgonkväll igen. Kommer väl fram vid 18 skulle jag tro, åker helt själv, inga barn som behöver mat eller ny blöja eller springa av sig. Ev en kompis om hon kunde byta tid med en arbetskompis.

Julklappar för max 2000 ska det bli. måste ju serva bilen samt köpa etraljus till den andra bilen oxå denna månad...

Hoppas det räcker till klappar till alla.

• Lejlej
    Dida skrev 2006-11-07 06:55:34 följande:
    Någon som, vet ifall dom har sånna där gummikläder (typ fleecefodrade regnkläder) och vad de kostar ungefär? Och fisher price bilgarage?
    hörde att det fanns ett för 139, typ blått orange, men jag har hört det i tredejehand
  • Lejlej
    littlemisstrouble skrev 2006-11-08 15:53:36 följande:
    lejlejom en timma? blir inte det sent, eller hur långt har du till gekås?
    jag har ca 45 minuter så om vi kommer dit strax innan 18 har vi i alla fall 2 timmar på oss.
  • Lejlej

eller 4,5 mil, men det är kringelikrokvägar dit ju

• Lejlej

nä, jag tänkte så, men jag har aldrig testat ännu

• Lejlej

tyvärr var dockspjälisen jag ville ha slut

18 var liite sent att komma för jag hann inte halva hem samt mat o städ tex, men jag kommer tillbaka, får väl ta det baklänges då

Ni som ska dit i dagarna, om ni råkar se:

dockspjälis, ergonomisk sadlegjord med resår på båda ändar samt fårskinnspad (vojlock) kan ni väl skriva det, de var slut tyvärr igår.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden