nya ullared/gekås-tråden
oj, då måste jag dit igen
oj, då måste jag dit igen
och ta med dricka och banan om ni inte ska fika i fiken
Fuskpolo till barnen, Jacka till Mej, Mössa & vantar till mej, Adventsljustakar, Fönsterlapmpor, detta såg jag att det fanns, vet ej om det andra
hunden = 279 kr
vagnen på gekås är en modi spjälisen såg ok ut; vanlig liksom skötbord såg jag inte men letade inte heller efter ett sånt
KidA: Jag såg att de hade såna "tema"paket med scrapbookingsaker, typ a4 fast helt kvadratiskat och kanske 2 cm tjockt, det stod på en kortsida i trakterna av ramar oc dy
eftersom försäljningsrekord slogs på en lördag för 2 vecker sen (eller var det 3) så är det nog ganska sä mycket folk på lördagar nu innan jul.
Jag åker nog en kväll efter höstlovet (om inte styvmor kommer ner på lovet...)
ja verkligen lyx, ska kanske lära känna nån i ullared
om det är samma lammskinn som förra året fanns det hål. de var storleken "babyskydd"
Men kanske det finns större oxå. Jag har mitt lilla i vagnen nu, och jag tycker det är perfekt för fötterna/benen är utanför, och om skorna är smutsiga är det bra. Dottern är 13 månader
det bär iväg imorgonkväll igen. Kommer väl fram vid 18 skulle jag tro, åker helt själv, inga barn som behöver mat eller ny blöja eller springa av sig. Ev en kompis om hon kunde byta tid med en arbetskompis.
Julklappar för max 2000 ska det bli. måste ju serva bilen samt köpa etraljus till den andra bilen oxå denna månad...
Hoppas det räcker till klappar till alla.
Kolla www.gekas.se så står all information.
Tror de öppnar 7 (möjligtvis 8)
åker om en timme hihi
eller 4,5 mil, men det är kringelikrokvägar dit ju
nä, jag tänkte så, men jag har aldrig testat ännu
hemma nu
2024 blev det handlat för
tyvärr var dockspjälisen jag ville ha slut
18 var liite sent att komma för jag hann inte halva hem samt mat o städ tex, men jag kommer tillbaka, får väl ta det baklänges då
Ni som ska dit i dagarna, om ni råkar se:
dockspjälis, ergonomisk sadlegjord med resår på båda ändar samt fårskinnspad (vojlock) kan ni väl skriva det, de var slut tyvärr igår.