Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

nya ullared/gekås-tråden

brau! ikea köpte du knapparna sa du?

• Rokka Jill
    lovisag skrev 2006-10-05 09:41:26 följande:
    kostade 69:- tror jag, är lite osäker,, tycker den funkar bra, man kan även knäppa lös den om man vill så själva fästet sitter kvar på vagnen ♥ mamma till 2 tjejer födda Juli -04 och Mars -06 ♥
    skönt!! det sägs ju att de billigare e bättre än emmaljungas
    Larsson skrev 2006-10-05 09:39:30 följande:
    Var förresten inne i den där märkesbutiken som ligger en liten bit ifrån,där fanns mkt snyggt!synd bara att man har en stooor mage som inte passar i jeans och vanliga jackor.helt klart värt ett besök!
    HÄRLIGT ATT HÖRA!!!!! var priserna okej?
  • Rokka Jill

panelgardiner.. har de sakerna till gardinerna med eller e det bara panelgardinerna..

• Rokka Jill
    Lillklillen skrev 2006-10-05 10:07:55 följande:
    Dom är jätte billiga på tillbehören till gardiner undet halva priset på mycket
    tack gardiner behövs i detta hushållet med
  • Rokka Jill
    Larsson skrev 2006-10-05 10:11:43 följande:
    rokka jill:ja,priserna var OK.Elvine jacka för 399 tror jag,fornarina jeans 399,499 levis och acne + massa andra märken.men inga 39.95 priser fanns både smycken,trosor,skor,byxor söta toppar.lycka till!
    skooooooooooooooooor

men inga 39,90 priser?? fan
    men jag kan tyvärr slå vad om att jag hittar inget nu.. men hade jag varit graviid hade jag kunnat shoppa hela butiken

var butiken stor eller en trångis?
  • Rokka Jill
    Larsson skrev 2006-10-05 10:22:42 följande:
    den var större än jag trott,inget lager 157 (om du vet) men ganska stort.dom hade t.om falska palmer utanför skor fanns mest till killar tror jag,fast det är nog sånt som kommer in varje dag.men vinterjackorna var riktigt snygga!
    ååååååh vad roligt =)
  • Rokka Jill

härligt med barnpassning isfall =)
    fast vi har ca 3 timmars körtid.. jag kommer att fixa barnvakt eller pappa(pappa kan ju vara pappa lite... ) så sticker jag upp med kompisar.. sambon e inte JÄÄTE glad för ullared.. men KAN tycka det e okej..
    tycker i den folkmassan o det stresset är inte okej. o e man shoppgalen vill man inte behöva leta efter sin unge mitt i allt
    sen beros det mycket på vad man har för barn

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden