• SiLiOs

nya ullared/gekås-tråden

Bempa, då ska jag ta mig tusan KLÄTTRA över tanternas vagnar ha ha.
    Min stubin är ganska kort nu
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Indosaurie - du är en pärla! Fina grejjer det var =) Tyvärr vågar jag inte köpa jeans nu såg du om det fanns några snygga mammakläder?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Nu åker jag snart, om ca 30 min närmare bestämt!
    Trött som..ja som aldrig förr nästan...blir att sova 4 timmar i bilen.
    Kommer in med bilder och rapport sen=)

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Ja hemkommen nu från dårhuset...jösses alltså...tror ni inte jag gick vilse där inne
    ..och sen hinner man inte landa när man är färdigbetalt utan då blir man DIREKT påflugen av folk som ska ha vagnen och de FÖLJER efter till bilen.
    Kommer dröja innan Lise blir sig själv igen ha ha..

Hur som helst så har jag lagt upp bilder i mitt galleri - de finns under 'bebisens saker' och 'ullaredfynd'

Ha det gött!

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    TildesMamma -
    haklapparna kostade 7 kr styck
    bodysarna kostade runt 30 kr, några hörde till ett startkit jag köpte för 129 kr
    filten med lammet kostade 29,95 kr
    lekfilten med kossan minns jag inte, men det kostade några kr mer tror jag - max 50kr
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Ja vad bra =) Hade för mig den var dyrare. Men visst e den söt =)

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    Sydskåning - sånna ramar med tre bilder i varje hade jag velat haft. Men blev så stressad av allt folk som var packade som myror så jag körde bara ner lite saker i vagnen o drog illa kvickt ha ha.

Tänk att få ha en hel dag själv där inne och bara tralla runt i lugn och ro!
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Ja visst var det fint =) Bebisen här är inte ens född och redan har han eller hon mer kläder än mamma och pappa ha ha

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    TildesMamma skrev 2006-11-21 13:01:28 följande:
    Vet nån om det finns mycket kläder i strl 104 el 110 till tjejer? (eller ö h t?)Finns det mycket neutrala bebiskläder?
    Jag tyckte att det fanns en hel del neutrala bebiskläder, kolla gärna mitt galleri.
    Under 'bebisens saker'
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    Pyret 78 skrev 2006-11-21 12:05:23 följande:
    Jag var där i lördags och när vi gick ut vid 11 så var det en massa bussar där. Se till att vara där när de öppnar så slipper du alla bussmänniskor. Inte lika trångt då.
    Du överlevde ser jag Pyret =) Såg dig inte där inne, men å andra sidan såg jag knappt handen framför mig heller Blev du också påhoppad av folk som ville ha din vagn sen?
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs

Pyret, vi hade en kö - men kom in på runt 10 minuter så det märktes inte. Jomenvisst var det lite skadeglädje det var värt det att stå vid halv sju i kylan och mörkret och huttra =)

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    TildesMamma skrev 2006-11-21 15:34:26 följande:
    kattlise:Ja, dom var ju jättefina ju! Åhh vill åka dit nuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Tilde 030703 & Lillskrutten Bf 070516
    Tack
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden