Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

nya ullared/gekås-tråden

min sambos kompis var däruppe med sin syster.. de kom dit vid 11 tiden..
    de släppte in honom men vakten vägrade att släppa in hans syster... lönt lixom

• Rokka Jill
    EKJ76 skrev 2006-10-07 19:39:38 följande:
    Rokka Jill - varför kom inte systern in?
    det var för mycket folk..
    jag menar var det gränsfall så skulle inte killen in iheller.. nä så han stod o vändade innanför dörren o började halvbråka med vakten.

jag vet inte om alla sorts vakter gör det av ren jävelskap.. just den killen får uppleva sånt hur mycket som helst.
    han e typ två meter lång o rätt biffig o dessutom flintis.
    så han ser jävligt kaxig ut.
    utan att ens göra till sig.
    o senast uppe vid gekås fick han uppleva detta..
  • Rokka Jill

när jag o sambon åkte upp med vår renault 19 chamade 16v.
    (bil med en vanlig skuff)
    så fyllde vi hela skuffen.. samt baksätena. o då handlade vi för 4000:-

• Rokka Jill
    Minja skrev 2006-10-07 19:46:37 följande:
    rettis: ja tanken var att ta minibussen men den drar ju dock sina 1,2 /mil och den opeln drar betydligt mindre så det var väl snålheten som gör det.. (mer pengar att shoppa för )Får fundera några dagar till skall inte åka förren på tisdag natt.
    o andra sidan.... får ni/ger ni bensinpengar.. så blir det bara snack om en hundring kanske om ni har typ 30 mil TUR.? kanske e värt det.
  • Rokka Jill
    Minja skrev 2006-10-07 20:13:43 följande:
    Rokkajill:Sambon räknade lite drygt med ca 1500 t&r, med lilla bilen hamnar vid på ca 1000 Skillnaden beror på att det ena är en bensin (stora) den andra en diselMen som du även skriver...4000 och fyllt skuff + baksäte då kanske det är värt att ta stora bilen.. *funderar*
    jo.. okej..
    det e en femhundring.. men ni skulle vara några stycken? dvs besninpriset per par ökar ju bara med någon några hundringar.. o det kan det ju vara värt =)
  • Rokka Jill
    EKJ76 skrev 2006-10-08 11:40:40 följande:
    Bäst är att åka på vardagarna (om man kan för jobbet). Ska man dit på helgerna tror jag att det är bäst att vara där tidigt.. är inte säker dock.
    antingen innan öppning eller senare.
    men inte vid 9-11.. det e mardrömmen
  • Rokka Jill

problemet med inkomsten e:

15:e vissa får lön
    19:e pension, förtids pension o liknande
    20:e barnbidrag
    25:e lön
    27:e lön
    så ska man vara halvsäker e typ den tionde eller liknande ett bra datum..

• Rokka Jill
    nublu skrev 2006-10-08 12:49:51 följande:
    Fragglerock : Jag instämmer i era böner och hoppas att det är folktomt den 17:e.
    precis efter en löning. sorry men tror inte det =(
  • Rokka Jill

de flesta av mina mamma kläder var från gekås de e skitfula på galgan man ska prova dom! =)

• Rokka Jill

för ett tag sen fanns det sånna fake rock & republic jeans.. har de kvar dessa jeansen?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden