• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • CoolJen
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2006-10-03 13:10:43 följande:
    Lönnemåla:Tack för svaret!Det var ju jättebilligt!!!Det är Esskas nappflaskor alltså?Åh,måste köpa!!!
    Jag har aldrig sett Esskas nappflaskor där, stämmer det verkligen?
    Kanske bara jag som missat dem
  • Rokka Jill

om ni vill ha en "fräsig" skötväska rekomenderar jag stadiums "soc" kolla deras hemsida.. olika färger med..
    pris 99:-

• lovisag

när jag var där hade de esskas hårda haklappar oxå

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Smurfan28

Rokka Jill

Ja.. dom var fina.. har du en sån?Bra?

• CoolJen
    Rokka Jill skrev 2006-10-04 10:30:46 följande:
    om ni vill ha en "fräsig" skötväska rekomenderar jag stadiums "soc" kolla deras hemsida.. olika färger med..pris 99:-
    billigt och såg snygg ut, finns det nån fästanordning på den?
  • Rokka Jill

saken e den det e ingen riktig skötväska.. men har sett typ två stycken som hade den till det..
    jag själv funderar på en sån..

• Emmi85
    Rokka Jill

var det stadiums hemsida du sa att man ska kolla på? skötväskor alltså?Glad
    v.27
  • Pshevil

Man kan ju sätta dit egna tryckknappar på bandet som man kan knäppa runt handtaget så hålls den på plats. Jag gjorde så med en vanlig väska som jag gillade.

• Rokka Jill

just nu har jag lidl's men den e så tråkig blå.. men har visserligen alla roliga finesser som sån ficka för flaska som håller värme/kyla
    man kan öppna upp väskan  o ha som underlägg.
    man kan ha den som ryggsäck (mycket praktiskt när man redan ska kånka på en bilstol )
    MEN väskan e som en tortilla! dvs viks ihop o knäpper ihop den .. dvs "stora facket" är inte tät..
    så vi har tappat en body, våtservetterna, o en blöja.
    men vi märkte det direkt så det var ingen fara så.. men jag menar då gör den tyvärr ingen nytta

• CoolJen
    Pshevil skrev 2006-10-04 10:42:46 följande:
    Man kan ju sätta dit egna tryckknappar på bandet som man kan knäppa runt handtaget så hålls den på plats. Jag gjorde så med en vanlig väska som jag gillade.
    vart köpte du dem.

Jag försökte laga min gamla skötväska så, köpte knappar på panduro men de var så små att de inte pallade tyngden och jag hittade heller inga större
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden