Sexbutiker göteborg?
Hej jag undrar vart det finns några butiker för sexleksaker i göteborg och vilka som är bra med rimliga priser.Jag ska åka dit om 3veckor och vill göra stan så att säga
Tacksam för svar..
Hej jag undrar vart det finns några butiker för sexleksaker i göteborg och vilka som är bra med rimliga priser.Jag ska åka dit om 3veckor och vill göra stan så att säga
Tacksam för svar..
Martinshop på andralånggatan tycker jag är bäst, stor fräch och har ett stort utbud,
Kondomeriet på Trädgårdsgatan nära Kopparmärra tycker jag är bra.
Calore tycker jag är rätt bra, kommer inte ihåg vad gatan heter, men på deras hemsida finns en karta hur man hittar dit.
Martinshop har allt, kondomeriet är mer "gulligt".
Ligger dom här ställena långt ifrån centrum eller ligger dom centralt??kanske låter som en dum fråga men jag har alrig varit där innan..
KOndomeriet och calore ligger "i stan" martinshop lite längre bort. Alla tre är värda ett besök
Kondomeriet är ju lite som sex-Buttericks...
Martinshop är rätt okej, har ganska bra blandning av mycket, (men det är väl bara på film de har ett stort utbud).
Sex and the city ligger nära Martinshop (lite längre bort på 2:a långgatan) men har mest film.
Wandas (strippklubb) några meter längre bort på 2:a långgatan har en butik som jag minns det som är mest filmbetonad, men med lite annat.
Ännu längre bort på 2:a långgatan finns en till som jag glömt namnet på, en hel del film, men jag blev avskräckt av vilket uselt skick deras latexgrejer var i.
Calore, på Klädpressaregatan, är en "snäll" butik - inte porrigt, mer erotiskt, tror knappt de har någon film alls. Fräschast av de ställen jag besökt.
Nyhavn ligger nära Kondomeriet. De har väl i princip bara film, iirc.
Calore, Kondomeriet och Nyhavn är alla i centrum-centrum. Resten, 2:a långgatans butiker, är på kort promenadavstånd från Järntorget, så det är rätt centralt det med.
Tack så mycket jag ska kolla med min man vad han tycker verkar lämpligast att besöka..
Jag röstar för martinshop som bästa och kondomeriet som andra.
Har besökt alla dom andra men några fick jag den där äckliga känslan i.
Sitter någon mysko kille/gubbe bakom disken och det luktar unket och mest film utbud.
Min kille har varit i martinshop och handlat och frågat massa. Har alltid fått bra tips/råd där och kommit hem med roliga saker till mig.
Lycka till!!