Ni "max" 155 cm långa/korta...
Tja du, det är ett evigt problem. Inte med jeans, men typ finbyxor har jag svårt att hitta. Längden är aldrig bra såklart, utan det blir att lägga upp.
Tja du, det är ett evigt problem. Inte med jeans, men typ finbyxor har jag svårt att hitta. Längden är aldrig bra såklart, utan det blir att lägga upp.
Top Shop finns i sthlm, i Gallerian. Övriga städer vet jag inte dessvärre.
Jag har inte smala höfter på nåt vis, men ändå så kan byxorna vara för stora där i strl 34. Konstigt! Såna med stretch i brukar funka bra dock.
lillronya, jo tack! Skor är ett större gissel än kläder för mig. Blir lika ledsen varje höst när jag inser att jag inte kan hitta snygga svarta stövlar. Kingsize har inga som faller mig i smaken heller.
Cilota, tragiskt men sant
Hur kan tillverkarna säga att det inte finns marknad för att göra skor i 35 när vi är så många med detta problem?
Cilota, men det är inte klokt. Jag förstår vad du säger, men det måste väl vara värre att barnen vill ha dessa korta kjolar och toppar än snygga stövlar. Får sälja skor i en butik med åldersgräns
!
Låter onekligen smidigt jossefina, men ser inte skorna väldigt stora ut då till min längd, 155cm?
Det är bara jag som är skadad alltså. Okej, håll tummarna för mina tossor nu då, ska ha barn i januari och än har inget hänt.
Jag har nu letat efter stövlar i storlek 35 igen, men ingen lycka ännu heller. Det är för jädra svårt att hitta skor som mini. Kan inte ha 36, de är så stora att det ser tokigt ut.
Jeans har jag aldrig upplevt som ett problem, drar 32 på längden oftast trots mina 155cm. Andra byxor är dock kruxiga och måste läggas upp.
Nån som har fler tips på skoaffärer i sthlm än King Size? Rizzo har 35 ibland, men inte på stövlar/stövletter.