Ni "max" 155 cm långa/korta...
jag köper Ofta mina jeans på JC barn avdelning där jag har storlek 160.. och det är skit bra, det är mkt billigare med=)=)
jag köper Ofta mina jeans på JC barn avdelning där jag har storlek 160.. och det är skit bra, det är mkt billigare med=)=)
Lilla molntuss.. vart ligger Top Shop?????
jag menar Top Shop i gbg???
nån som vet föresten vart det finns att köpa mindre storlekar i Göteborg??
vart ligger Arkaden??
aa.. mamma jobbar i stan så hon hittar=) jag bor ju inte här uppe längre utan har flyttat ner till småland så jag är kass när det gäller gbg. men som sagt mina föräldrar bor här, mamsen får la hjälpa mej att hitta! tack tack!!!
det finns ju gott om kortisar *fnissar* man kanske skulle starta eget.. en ny klädkedja för oss med kortare ben=)
märkligt att ingen annan snille funderat på det, och kunnat göra det med=)=)
kanske blir jag.. MOOHAHAHA..
hehe eller hur=)=)
vadå att fötterna växer? visst att dom svullnar när man är gravid.. men växer dom med? och stannar i den storleken sen efter grav då eller?? va fasen jag vill inte ha större fötter..
puffar lite, för denna tråden var kul=)
Jossefina kul att du hittade dej ett par byxor på barnavdelningen.. nää folk stirrar faktist inte, jag handlar ALLTID mina jeans där (på Jc) och har´aldrig märkt av att folk tittat konstigt på mej. och vill dom göra det så varsegood! jag får mej ett par snygga jeans som sitter skit bra, plus ett antal hundra lappar billigare, då får de stirra hur mkt de vill=)=)