• Soffen

När kunde ni knipa av strålen?

Jag undrar när ni har kunnat knipa av strålen när ni kissar. Jag fick barn för lite mer än 4 veckor sedan och jag har knipit regelbundet, men verkar ha lite svårt att hitta rätt muskler eftersom jag inte kan knipa av min stråle alls.

Hur lång tid tog det för er andra?

• Svar på tråden När kunde ni knipa av strålen?
  • Neko

Um, jag har kunnat det sedan förlossningen, gick bra redan första dagen. Jag kunde det även under graviditeten fast då var jag ändå tvungen att knipa om jag nös eller liknande för att det inte skulle komma något.

Men jag har inte gjort många knipövningar, kanske totalt 50 st sedan förlossningen och det var 2 månader sedan...

• Soffen

Jag knep under graviditeten och tyckte att jag hade starka muskler, men efter förlossningen kändes allt där nere som en hängmatta och jag har inte lyckats knipa rätt alls sedan dess verkar det som. Har dock inte haft ngr problem ändå, men man vill ju gärna vara säker på att man kan knipa av den om det skulle behövas.

• smurfpinglan

har alltid kunnat det....

• Essica

har kunnat det fram till nu, 2mån sen förlossning. nu kan jag inte?? trotts knipövning

• Pralin M

Jag kunde knipa direkt efter förlossningen. Har inte gjort några knipövningar alls...

Mamma till Maximilian 060512
  • finfee

va snabbt alla kan. jag tror inte att jag klarar de nu, har gått 4mån sen förlossningen.. måste prva sen

finfee
Svar på tråden När kunde ni knipa av strålen?