Inlägg från: solrosen83 |Visa alla inlägg
  • solrosen83

Matvägran... :

två trådan samma dag om matvägrande... du ts vi är tydligen inte ensamma...
    www.familjeliv.se/Forum-3-39/m12183003.html

MIn tjej har matvägrat sen dag ett med "vanlig" mat... Vi skall på kontroll till bvc om 2 veckor, det ska bli intressant att se hur vikten är, om hon har gått ner i vikt eller väger samma. Ökat har hon inte gjort tror jag... HOppas vi får gå på tätatare kontroller, det skulle kännas bra att ha bvc som stöd...

• solrosen83

Idag gjorde moa mig häpen, eller jag såg det inte själv. men pappan hämtade henne från dagis efter kl 16 då de kom hem for Moa gråtande till kylskået och ville ha något att äta!!!! tänk så lycklig man kan bli av en sådan sak. Hon ville förstås ha yoghurt, men det har vi begränsat till morgon och kväll, så hon fick en burk nötkött/potais puré och hon åt hela, sedan lite frukpure som hon åt själv. När jag kom hem en halvtimme senare åt vi ris å kebab då prickade hon i sig flera kebabflarn, sedan fick hon en joghurt, den åt hon också upp. Och så drack hon mycket saft (det enda hon dricker) och så åt hon några tuggor av ett bröd. Lyx alltså, det är mest hon har ätit på en gång någonsin!!!

Svar på tråden Matvägran... :