• Emmisen80

Hugger till på vänster sida i livmodern!

Det är så konstigt.

För innan när jag cyklade lite på motionscykeln så när jag gick ner så högg det till på vänster sida i livmodern. Det gjorde verkligen jätteont.
    Och tidigare i veckan när jag skulle gå ner med tvättkorgen till tvättstugan då högg det oxå till på vänster sida. Det gör det när jag anstränger mig.

Men jag vet att det har gjort det andra ggr när jag bara ligger i soffan t.ex och bara ta det lugnt.

Kan tillägga att jag har haft det så här i flera veckor så det är inte det för att äl är på G eller mens.

Och sen upptäckte jag idag att jag hade fått en bebismage. Konstigt!
    Jag känner mig frusen mest hela tiden fast jag sitter med en massa kläder på mig och filtar.

Kan det här vara ett gravtecken??

Eller det kanske är nåt helt annat??

• Svar på tråden Hugger till på vänster sida i livmodern!
  • Mamsi

Har du gått över mens eller så? Jag vet att jag kunnat få sån "kramp/håll" som du beskriver i början av min graviditet men jag har nog varit gången typ 8-9 veckor då. fast det kan ju variera för det beror på hormoner och muskulatur i livmodern och det skiftar ju från person till person.

• Mamsi

I början av mina graviditeter skulle det stå för jag har känt det så med alla. Jag har också varit väldigt trött i början. Frusen kan man ju också bli

• Emmisen80

Jag hade en ytterst liten blödning på två- tre dagar ett par dagar efter jag skulle ha haft min mens (den brukar vara punktlig och komma precis på dan annars). Och jag brukar ha riklig mensblödning som varar fyra- fem dagar.

Om jag nu är gravid så är jag isåfall i v. 8. Vet ju inte om det bero på en grav. men jag hoppas verkligen det.

Annars så är det nåt annat skit och då måste jag till gyn och kolla upp det. Men tack för ditt inlägg iaf!

• Emmisen80

Kan även tillägga att jag är kissnödig hela tiden. Och är väldigt trött jämt.

• Mamsi

Det sägs ju att man kan få en liten blödning när ägget fäster i livmodersväggen. Jag har inte själv haft sån men det är tydligen inte helt ovanligt. Jag tycker du ska ta ett gravtest.

OBS!!!!

Glöm inte berätta hur det går. Jag håller verkligen tummar och tår för dej!!!

LYCKA TILL!!!!

• Emmisen80

Mamsi: Tack så mycket! Ja det ska jag absolut göra. Jag köper ett på test på måndag så lovar jag att jag ska meddela er alla sen vad det blev för resultat.

Även om jag hoppas att det är en liten bebbe i magen så vågar jag inte hoppas för mycket, för jag vet att jag kommer att bli så besviken.

• AmandaPitkänen

vill veta om det är positivt! Kan du inte testa idag?

• Emmisen80

AmandaPitkänen:

Jag hinner inte köpa ett test idag, men jag lovar att jag ska göra det på måndag.

• Emmisen80

*puffar upp ännu mer*

Svar på tråden Hugger till på vänster sida i livmodern!