raggare o tjej!!
hejsan!!
jag blir så trött på folk ibland!!
i går när jag sluta jobbet sa jag det att: nä nu ska jag hem o sätta på vinter däcken..
en kille sa då: skaa du det??? e det inte bättre om din kille gör det..
han tyckte att det hade varit konstigt om jag skulle gjort det..
jag sa till han : jag har gått fordon så jag tror allt jag klarar byta däck..
då blev han tyst.. =)
det e inte första gången det har hänt..
killar har ofta lyft upp lådor o hjälpt mej så.. o menat på att fan du e tjej o lådan e tyng.. jag hjälper dej!!
jag blir såååå arg på sånt!!
bara för att jag e tjej betyder inte det att jag e svag!!
jag har alltid umgåts med killar.
har lite svårt att bli kompis med tjejer ibland .
mina lärare har kommit på att jag e som killar när jag pratar o sejer det jag tycker o går rakt på problemen..
tjejer vill gärna gå 5 varv runt problemet innan dom tar i tu med det sa dom..
så dom trodde jag kanske skrämde tjejer med mitt sätt o att jag skulle tänka lite mer o vara försiktigare när jag prata med tjejer..
kul o få andras uppfattning om en själv tycker jag!!
jag fick sitta o prata om olika punkter med 2 lärare så bedömde dom mitt sätt o prata.. det var kul..
dom tyckte jag var en väldigt bra komunikatör.. starkt VG eller kanske MVG får veta det nästa vecka!!!!
jag e van på att få höra att folk har fördommar om mej.. dom har en uppfattning innan dom känner mej!
ÅÅÅ e du sån.. raggare... dom bara super o knullar!!
(det e ju skönt så varför inte ;) )
ok förr gjorde man ju typ bara det.. men nu när man e lite äldre o har barn.. så har man upptäkt att det finns mer o göra!! än o supa skallen av mej!!
bara glida runt o höra på lite go musik!!
folk drar alla över en kant..
det e inte många raggare som beter sej som svin.. det finns så klart några o de e dom som ger alla andra dåligt rykte.
alla andra e vanliga mäniskor som gillar stilen o bilarna!!
åå gött o få skriva av sej.. tack för att du orkade läsa!!
kram jenny!!