• Goseknov

håriga magar????

Är det någon eller några fler som har fått mycket hår på sin mage? Själv har jag värre raggarsträng än mannen, inte så att jag stör mig för det är ju mjukt hår men det är mycket.....
    Sedan undrar jag om det är någon mer som har "bubbel" högt upp i magen när ni andas djupa andetag? Känner det mest på kvällen när man sitter och tar det lugnt. Ha det bra allihop...

• Svar på tråden håriga magar????
  • hjohanna

jag ficj jättehårig mage under min förra graviditet.. dock inte riktigt lika mycke nu, men det är väl säkert till för skydd av något slag :) *manlig*

• Ylle

jag har fått helskumma svarta hårstrån kring naveln. hur fult som helst. plockar dom ivrigt med pincett.

• Sara78

Massor!! Är jätte hårig! Inte bara på magen utan även på andra ställen. Håret på benen ser mer ut som det vore på en man! Hoho! Könshåret växer också mer än vanligt och har brett ut sig mer... inte alls kul... Men nu är det ju höst och snart vinter, så man slipper ju bry sig så mkt... Värre om man var tvungen att visa benen tex.. Skulle nog behöva raka mig två ggr om dan isåfall. Växer med en ryslig fart!
    Min raggarsträng är tyvärr ganska mörka hår... ungefär som att könshåret skulle växa upp till naveln. Det är INTE snyggt.. men vad tusan gör man...

• inna79

samma här. jag har fått världens raggarsträng.

Och håret på mina ben växer så det knakar. Känns som om det är dubbelt så mycket och växer fyra gånger så fort som vanligt.

Tycker inte jag får göra annat än att raka dem. Blir nog till att ta fam vaxet snart tror jag...

• Sara78

Jag har gett upp när det gäller benen... de får vara håriga och fula

• Mamba

jag har också hårigare mage än vanligt, men det låter jag vara

• Erikagbg

Jag tycker att håret växer som ogräs överallt!!! Magen har oxå blivit hårigare, massa vita hår och en svart raggar sträng som försvinner snabbare än den kommer upp!

• Anna123

Här är en till med hårig mage. Trodde inte att det var så här vanligt, vad skönt det känns att inte vara ensam luden här i världen!!!

• zandra20

ja är nästan lika hårig som killen

• Zuz

Inte vidare hårig,men det bubblar till i magen upptill ibland,just på kvällarna!

Svar på tråden håriga magar????