• Anonym (Äcklad)

Tidelag.

Jag lägger min fråga här föratt jag vill vara anonym och vet itne vart jag ska göra av den annars!

Läget är som följer:
    Började på min nya praktikplats, i en videobutik, idag. Jag ahr möjlighet till fast jobb så småningeom vilket gör saken ännu jobbigare.
    Jag har alltid vetat att de hyrt ut porr och det är heeelt ok med mig. De har porren i ett rum för sig vilket är bra med tycker jag så slipepr barnen se dom filmerna när de tutar runt iallafall. Till saken. Jag går in där föratt jag ska ställa in en kartong och på väg ut så får jag se en hel hylla med.... ja djurporr!
    Jag blev helt förskräckt! Va fan! För det första: är det inte olagligt!!!??? Både att hyra ut och sälja föratt inte ens nämna det uppenbara: att producera! För det andra då : Hur i hela världen ska jag kunna hyra ut sånt till folk och kunna sova gott om nätterna?

Hjälp och goda råd!!!!

• Svar på tråden Tidelag.
  • Alderia

(Mamma Jessis: Jag måste GENAST börja använda detta underbara uttryck! Tur att mina bögkompisar har humor...)

• Mamma Jessis
    Alderia skrev 2006-09-05 23:59:30 följande:
    Oj, jag läste lite slarvigt... Är det bara en praktik så måste du ju kunna byta, det ska väl inte vara något problem?
    Beror på hur tjuriga AF är skulle jag tro... En del handläggare är rena rama monstren att tampas med.... Men har man tur så...
  • Mamma Jessis
    Alderia skrev 2006-09-06 00:00:38 följande:
    (Mamma Jessis: Jag måste GENAST börja använda detta underbara uttryck! Tur att mina bögkompisar har humor...)
    Skickade det till en kompis nu på MSN.... Som är bög.... Jag kunde nästan höra honom skratta hela vägen från Göteborg till Luleå..
  • Anonym (Äcklad)

ååå jag hoppas så att det inte ska vara det.... Det får mig verkligen att må jättedåligt.... Det är en bra chans till jobb o allt men jag vet inte om jag skulle palla moraliskt att jobba där. Jag kan inte stötta sånt.

• Alderia

Alltid kan man väl hitta på något som går hem, bara man presenterar en ny praktikplats som man har letat upp redan.

• Anonym (Äcklad)

( OT: Vilket ord! "Bögliga" *ASG*)

• Mamma Jessis
    Anonym (Äcklad) skrev 2006-09-06 00:02:41 följande:
    ( OT: Vilket ord! "Bögliga" *ASG*)
    Maken står just nu och fnittrar och hänger tvätt samtidigt som han mumlar sitt nya mantra...

Bögliga bögliga bögliga...

• Alderia

Både jag och min sambo konstaterade nyss att vi båda har utfört bögliga handlingar!

• Mamma Jessis
    Alderia skrev 2006-09-06 00:04:20 följande:
    Både jag och min sambo konstaterade nyss att vi båda har utfört bögliga handlingar!
    Jag har missat just det faktiskt... Men jag tror jag måste testa bara för att kunna säga att jag utför en böglig handling.... *s* Jag menar - När tom maken kan säga att han gjort det kan jag inte vara sämre...

*Sätter mig ned och planerar min bögliga handling*
  • Mamma Jessis

Och nu ska jag fnittrande dra mig mot sängen...

Bögliga handlingar...

Ja mamma mia...

• Alderia

Sov så gott, och dröm om framtida bögliga erövringar!

Svar på tråden Tidelag.