• Anonym (Blygis!)

Ni killar vad tycker ni om blygdläppar?!!

Jag är nyfiken på vad ni män tycker om kvinnornas kön, i p-rullar har tjejerna knappt några inre blygdläppar är det så ni tycker att det ska se ut?

Många tjejer har komplex för att de har för stora inre blygdläppar så är bara nyfiken på vad ni män har för synpunkter angående detta?!

• Svar på tråden Ni killar vad tycker ni om blygdläppar?!!
  • luffilu

ja vad ska man säga? smaken är delad som..........

• cruZZe

Jag vet inte om jag är i minoritet. Men jag har än idag inte sett ett underliv som är fult. Hur många jag har sett håller jag dock för mig själv

• Trancequeen

Det som presenteras i p-rullar ska inte ses som ideal. Materialet är enbart till för att säljas, och det är sexet som säljer, inte hur bygdläpparna ser ut.

• byström

personligen gillar jag inte stooora blygdläppar... men det är bara min smak. =)

• Blurp

Jag föredrar mindre inre blygdläppar, i alla fall när de inre täcks av de yttre, är inte något fan av stora inre blygdläppar. Det är klart att jag inte skulle låta detta vara avgörande men om man får välja så... Som tur är har tjejen min helt perfekta!

• Lady Lovelocks

Blygdläpparna i p-filmer är ofta opererade. Det ska man inte förglömma.

• Fartill3

Tycker dom ska vara biffiga en springa är ju bara en framstjärt typ.
    Nej ett par rejäla så det blir ett kön av det ....mysiga att snutta på oxå

• Öyvind

Superstora är mumma.....
    Tycker det är kvinligt på nått sätt !!

Leffen

• Anonym

Gillar stora, de är härliga att slicka på.

• Qman

Aldrig fel med stora, så mumsiga att slicka på.

• Anonym

jag tycker om stora, gärna en stor clitta med i like ;)

• Nemesis

Det spelar ingen roll hur könet ser ut på kvinnan

• Anonym (Lman)

Så små som möligt. Då kommer man dessutom längre in ;)

• Anonym (haha)

vilken fråga ;)
    Själv har jag aldrig tänkt på riktigt om jag har stora eller små blygisar.... får väl kolla då!!! Bryr mig inte heller om killen snopp pekar åt höger el vänster eller är stor eller liten.... bara han vet vad han gör. EHH!

• Charlie Bravo

Ja enorma blygdläppar är alltid kul att titta på. Gärna så stora att man blir i tvivel om det är framstjärten eller bakstjärten man tittar på.

• klaas

Tror inte ni kvinnor behöver fundera så mycket på detdär....själv har jag aldrig ens tänkt på det,har heller aldrig hört nåt resonemang män emellan om detta.

• ying yang

Läste den här artikeln på expressen ikväll

www.expressen.se/index.jsp

så jag var bara tvungen att fråga några av mina killkompisar om de verkligen bryr sig. Alla svar jag fick från dom va att de inte brydde sig, inget de tänker på och tyckte att det här med operation var vansinne.

• Anonym (Lisa)

Ha inte komplex för era kön tjejer. Vet inte någon man som bryr sig om hur det ser ut där nere hos en kvinna.

• klaas

Håller med Lisa,inget att fundera på. Har aldrig tänkt på det själv.

Svar på tråden Ni killar vad tycker ni om blygdläppar?!!