Inlägg från: MissWhiskey |Visa alla inlägg
  • MissWhiskey

Varför räknas detta som rasistiskt ?

Jag önskar att varje svensk kunde stå rak i ryggen och säga: jag är svensk och stolt och jag är stolt över mitt land.

Men dock när man gör detta så är man ju rasist. Tänk om alla bara vågade vara svensk. Vi har inga skyldigheter att omvandla sverige till ett nytt irak eller ja vad det nu kan vara för land de kommer ifrån. Sverige är sverige och har man aldrig hört talas om ta seden dit man kommer? Varför ska vi ändra på allt i VÅRAT land? Varför får inte sverige vara sverige.

Å TS, det där med skolan känner jag igen från när jag själv gick där. Vem var det som gapa högst och mest? Jo på vårat programm, de utländska killarna och tjejerna.

Nä, visa lite mer respekt och tro inte att allt kan skyllas på rasism. Det funkar inte på alla, definitivt ej på mig. Jag säger vad jag tycker och visst kallar de mig för rasist så är jag väl det då. Men snälla ni svenskar stå upp.....

• MissWhiskey

Ursäkta så mycket mettafåren......

Visst kan väl landet utvecklas men för fan vi ska inte behöva ge upp vår stolhet för att vi inte ska väcka anstöt i VÅRAT EGET LAND.....

Jag skrev att man behöver inte ändra på allt...läs igen

• MissWhiskey

Inte fan skulle de ändra allt för min skull.....

• MissWhiskey

Att sluta vara nått är inte det det handlar om, men man ska inte komma hit och tro att allt ska rättas efter dem. Man kan inte kalla folk för rasister bara för att man ej får sin vilja igenom som killarna på bussen som en annan berätta om tidigare eller att man som den tjejen ts beskriver fick sin uppmärksamhet borttagen från just sig.

• MissWhiskey

trångsynta människor finns det gott om.....
    tänk lite själva jag orkar inte sitta här och tjata bara för att ni ska ha nån att tjata på här i tråden.
    det är min ståndpunkt i frågan och jag står för det.

• MissWhiskey

Nä det har jag ej sagt men jag ska inte behöva förklara allt....

Svar på tråden Varför räknas detta som rasistiskt ?