hoffa -
När jag gick i skolan umgicks jag rätt nära med både tjejer och killar som var invandrare, och ja, jag blev hembjuden till dom också.
Det är inte de skötsamma invandrarna som utgör något problem. Det är den tämligen stora massa som INTE sköter sig, och som ger de invandrare som faktiskt sköter sig jävligt dåligt rykte.
Anledningen till att dom inte sköter sig är för att dom upptäckt att Sverige har en jävligt slapp låt-gå attityd. Allt tillåts, och man till och med ömkar brottslingarna. Det får fanimig vara nog med mjäkandet, dags för brottslingar att få stå till svars för sina handlingar.
Till skillnad från vad allmänheten fåtts att tro har endast 9.839 av de 475.051 utomeuropeiska invandrare som Sverige tagit emot 1990-2000 haft skyddsbehov enligt FN:s flyktingkonvention (enligt SIV/Migrationsverkets statistik). Det innebär att bara 2% faktiskt varit flyktingar.
Det är en modernt myt att alla som kommer hit har det svårt.
Och de som verkligen är i behov av skydd får mer än gärna komma hit för min del, bara dom sköter sig. Sköter dom inte sig så är det bara att åka tillbaka dit dom kom ifrån. Vi har nog med våra egna svenka drägg. Vilka andra länder i världen skulle vilja ta emot VÅRA brottslingar?!
Vi måste komma ihåg att vi inte kan rädda hela världen. Under 1990-talet kom Sverige att dela ut cirka 14 gånger fler permanenta uppehållstillstånd per invånare än övriga EU-länder i genomsnitt. Om det skapar problem när vi försöker rädda alla, så måste vi någonstans inse att vår invandringspolitik inte fungerar. När invandrar-småungar tillåts ta över hela städer och sätta dom i skräck har det gått så jävla mycket för långt. När ska folk vakna?!