• Anonym

Min sambo har inga känslor för mig...

Min sambo har inte längre några känslor för mig. Hela min värld rasa samma. Jag trodde verkligen att vi älskade varandra. Han säger att han inte känt något för mig på ett och ett halvt år och önskar att han sagt det då.
    Vi har båda kämpat som jäla idioter för det här förhållandet och vi är så lika.. för ca 9 månader sedan förlovade vi oss och nu väntar vi vårt första barn. Alla gånger jag säger att jag tittat i hans ögon och känt sån otrolig kärlek säger han att han bara känt medlidande och glädje för att jag äntligen mår lite bättre än vad jag gjort tidigare.
    Han vill inte att jag ska flytta, han vill försöka hitta några känslor för mig igen, han vill att vi ska komma närmre varandra. Att han ser sådan potential hos mig och att han trivs så bra med mig.
    Men herregud, jag känner mig så dum. Har kämpar jag och älskar någon som inte vill ha mig. Det känns förjävligt.
    Hur ska man kunna få honom att "bli kär" i mig igen??? Är det möjligt överhuvudtaget?? Ska jag ge upp, kan inte titta på honom utan att börja gråta, kan inte se honom i ögonen för hans glöd har slocknat.
    Vill bara att allting ska bli bra. Jag ser ju en framtid med honom, jag vill inte ha en splittrad familj...
    Snälla...vad ska man göra? Vad ska man ta sig tlll??

• Svar på tråden Min sambo har inga känslor för mig...
  • Aihnoa

Nä fy vad hemskt !

Jag skulle nog släpa med mig gubben på familjeterapi om det hände oss.
    Tror du inte det skulle kunna hjälpa er?
    Det verkar ju iaf positivt att han vill att ni ska vara tillsammans och är kanske därför villig att jobba på "gnistan".

Åhh, stoooor kram!

• Leeloo

Får tårar i ögonen av ditt inlägg. Vet inga råd, kan bara skicka hur många styrkekramar du bara behöver! *klappar om*

• Anonym

Vi har varit hos en kurator två gånger oga av min graviditet. Tänkte gå själv och prata med henne om detta och se hur hon ställer sig till det. Kanske att vi båda kan prata om det med henne.
    Skulle gärna göra allting men är osäker på om jag är dum och lättlurad. Tänk om han träffar nån tjej som han blir opassionerat förälskad i och lämnar mig ändåå...

• Pooh

Jättetråkigt att det blivit så för er!
    Trist och dålig stil att han inte sagt ngt förut!
    Men han vill ju faktiskt försöka och du vill ju att allting blir bra!
    Jag tycker inte ni har ngt att förlora!
    Men försök att inte pressa fram ngt, det kan bli så fel!
    Försök göra roliga saker tillsammans, klä upp er för varann. Kanske ni kan börja prata om hur det var när ni träffades, hitta tillbaka till den känslan det var då. Svårt när du är gravid kanske, men prova vara utan varann några dagar, så han hinner sakna dig!
    Kram o lycka till!

• Anonym

Jag försökte lite igår, lagade middag och så men det känndes bara fel och fjäskande. Vet inte hur jag ska bete mig längre. Han beter sig lite som att inget hänt, försöker pussas och kramas och hålla om mig i sängen. Visst känns det skönt men jag kan inte ge tillbaka för det känns falskt från hans sida....förstår liksom inte..

• Ester

Jag tycker du ska lämna honom ett tag. Som det är nu så är det han som har övertaget i ert förhållande. Det är som bäddat för att du inte ska veta hur du ska bete dig för att han ska gilla dig. Du kan ju inte vara dig själv!

Tänk på din bebbe och dig själv i första hand. Din energi ska vara på din bebis ditt lilla mirakel som ligger i din mage. Flytta , även om det är hur svårt som helst och man inte vet hur man ska kunna fortsätta att existera utan den man älskar. Men man tar sig igenom på något sätt, tro mig.

Jag förstår verkligen hur du mår! Lämna honom och lägg allt på is. Ring inte honom eller ta kontakt han kanske inser vad han går miste om då... och du, du klarar detta alldeles galant för du är värd att älskas för den du är! Styrkekramar och grattis till bebisen. Det är underbart att vara förälder!

• Nova81

Skickar massor av kramar till dig.

• Anonym

Det gör så ont... kan inte annat än gråta och önska mig långt härifrån. Kankse måste jag lämna honom..jag vet inte

• Ester

liten...jag känner verkligen med dig. hoppas så att du ska hitta tröst i ditt lilla underverk som du bär på. Du klarar detta jag lovar!

• Anonym

Jag klarar inte av det här..

Svar på tråden Min sambo har inga känslor för mig...