Min sambo har inga känslor för mig...
Min sambo har inte längre några känslor för mig. Hela min värld rasa samma. Jag trodde verkligen att vi älskade varandra. Han säger att han inte känt något för mig på ett och ett halvt år och önskar att han sagt det då.
Vi har båda kämpat som jäla idioter för det här förhållandet och vi är så lika.. för ca 9 månader sedan förlovade vi oss och nu väntar vi vårt första barn. Alla gånger jag säger att jag tittat i hans ögon och känt sån otrolig kärlek säger han att han bara känt medlidande och glädje för att jag äntligen mår lite bättre än vad jag gjort tidigare.
Han vill inte att jag ska flytta, han vill försöka hitta några känslor för mig igen, han vill att vi ska komma närmre varandra. Att han ser sådan potential hos mig och att han trivs så bra med mig.
Men herregud, jag känner mig så dum. Har kämpar jag och älskar någon som inte vill ha mig. Det känns förjävligt.
Hur ska man kunna få honom att "bli kär" i mig igen??? Är det möjligt överhuvudtaget?? Ska jag ge upp, kan inte titta på honom utan att börja gråta, kan inte se honom i ögonen för hans glöd har slocknat.
Vill bara att allting ska bli bra. Jag ser ju en framtid med honom, jag vill inte ha en splittrad familj...
Snälla...vad ska man göra? Vad ska man ta sig tlll??