Paranormala upplevelser? Berätta! (lite långt)
Hej hej!
Spännande att läsa om allas upplevelser. Fler än man tror har varit med om något. Det finns definitivt något annat än det vi ser, det är jag övertygad om.
Jag ska dela med mig om det jag varit med om:
1. I pappas hus har jag alltid känt mig rädd. En dag när jag var där ensam och befann mig i köket med stängd dörr (för det var så obehagligt att se till hallen) så hörde jag steg i hallen. När jag senare öppnar dörren till hallen hänger inte förklädet kvar som hängde på yttersidan av dörren. Jag försöker skaka av mig det och går vidare in i TV-rummet, och där ligger förklädet slängt över soffan! Kan ju säga att jag åkte hem till mamma direkt. Mamma har en kompis som är lite medial och hon sa att det var en kvinna som "spökade" i pappas hus. Jag tog sedan reda på vem som bott där innan och det visade sig att det var kvinna som varit väldigt fäst vid huset och hade dött i det för ca 15 år sedan...
2. Farmor säger att farfars väckarklocka stannade när han dog.
3. Pappa fick punka på sin cykel exakt ett år sedan efter att farfar dog, och det var alltid farfar som brukade laga pappas cykelpunkor... Det var som en hälsning och som att han sa "nu får du klara det själv pojk!".
4. Jag var i skolan en dag då jag tänkte "tänk om någon säger att hon måste ha telefonen med sig för att hennes dotter snart ska åka till BB och föda barn". Sen tänkte jag inte mer på det. Men på bildlektionen strax efter sa min lärare just det... Var fick jag det ifrån liksom?