• ebben

Paranormala upplevelser? Berätta! (lite långt)

Vi har bott i vårt hus i ca 10 år o för ett tag sen hände det en MÄRKLIG grej som fick min man att bli väldigt skakis!!
    jag TROR ju på NÅT /andar eller jag vet inte vad ,men NÅT!Han tror INTE på sånt!
    Han tror bara på sten o furu o väldigt påtagliga saker .

Vi eldar med ved för värme o varmvatten,o har ett system med acktankar o en vedpanna med olika drag o luckor mm.ALLT måste vara i ordning för att man alls ska få igång en eld,det vet vi!

En dag kom han in till mig o var skakis o sa att han fått en "uppenbarelse"! Jag fattade inte vad han menade.....

Han hade gått in för att göra en eld,för vi hade inte eldat på det närmaste dygnet alls.

Där låg ETT vedträ o brann fint med hög låga i båda ändar o var bara lite sotigt.

Han hade ju inte hunnit göra upp nån eld,o jag hade inte gjort det.
    Luckorna var inte ens i "rätt2 ordning,så INGEN hade gjort nåt sen förra eldningen?

SKITKONSTIGT.

Han säjer själv att ett vedträ INTE skulle ha legat kvar så,o att det självtänt-finns liksom ingen möjlighet.

Ja,vi vet inte vad det beror på,men NÅT är det i alla fall.
    Vi känner som sagt till detta m eldningen sen 10 år,o detta var konstigt?!

• ebben

Hm,nja,jag tror ju i och för sig på "andra" eller nåt!! MEN man måste ju rannsaka sig själv o tänka OM man är väldigt tankspridd eller trött och så!? Är man INTE det så är det ju nåt/nån annan som rör runt i hemmat!!

Svar på tråden Paranormala upplevelser? Berätta! (lite långt)