Inlägg från: adrenalin |Visa alla inlägg
  • adrenalin

Paranormala upplevelser? Berätta! (lite långt)

jag brukar ibland vakna och vara helt glasklar i huvudet, men kroppen kan inte röra sig och jag kan inte ropa på hjälp. Jag vet att jag är vaken då jag en gång somnade i min systers vardagsrum och när jag vaknade hörde jag atgt dom pratade om att åka och köpa pizza. Jag försökte ropa på hjälp för jag kunde inte röra mig, men jag såg och hörde allt dom sa.

En kväll fick jag såhär. Jag vaknade, kunde varken blunda eller vrida mig, och jag kände att det var något fasansfullt i rummet Nån som ville mig illa. Jag blev rädd men tänkte att döda släktingar skulle skydda mig om det var något. Men så kom jag på att jag har inte känt någon som dött.

Dagen efter dog min mormor.

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • adrenalin

Det kanske är en annan sak med barn? Jag tror det kan vara det. När jag var liten såg jag saker varje kväll. Jag såg människor, som inte såg ut som människor, men jag visste att det var människor. Och jag kunde inte ta i dom. Dom var inte farliga, dom skrämde mig inte. Vet ej idag om jag verkligen såg det eller om det bara var min fantasi.

• adrenalin

Celestina
    var syltburken öppen? det skulle ju kunna förklara det LITE, men inte alls ändå..
    hur fick ni bort flugorna?

• adrenalin

eisa
    det där sistnämnda som du fick har jag upplevt flera gånger!
    en gång var det när jag träffade en man jag aldrig träffat förr och jag tänkte direkt "han har alkoholproblem och har därför dålig relation till sin son".

Sen visade det sig att det var exakt så! Men jag har hela tiden tänkt att det måste vara för att min mamma har alkoholproblem och jag känner igen det på så sätt. Jag läser nämligen av "stämningar" som en scanner. Jag kan känna hur tex mina syskon mår bara genom att tänka på dom..

• adrenalin

eisa
    jag tror det är gammal hederlig intution bara jag tror bara jag tvingats utveckla min mer eftersom människor i min uppväxt aldrig sagt när nåt är fel eller när dom mår dåligt!

Svar på tråden Paranormala upplevelser? Berätta! (lite långt)