Inlägg från: litenkaka |Visa alla inlägg
  • litenkaka

Greyhound

Yippie!
    En tråd för mig! Ska på lördag (om allt går som det ska) hämta en fyraårig greyhound tik som ska omplaceras, kan knappt tro att det är sant då jag "alltid" har velat ha en gh men det har aldrig varit rätt läge.Men nu har vi bestämt oss och det samma vecka som jag köpt ett lite föl också, snacka om lycka (men det blir nog inga julklappar till mig i år)

• litenkaka

Hon kommer från söderhamn men är född på Irland (hon är INTE genom neverland, har tävlat här i sverige)Fyra år gammal, har mest bott i hundgård men varit "innehund" i tre månader.
    Går bra med andra hundar (jag har ju redan en jack russel) men det ska bli spännande att se hur det funkar med katten!

• litenkaka

Ja, givetvis man måste vara nyfiken annars får man ju aldrig veta något! Har du hittat nån kandidat? Det finns en greyhound hane på vovve.net

• litenkaka

Sällskaplig Greyhound hane
    Svart trevlig greyhounds hane till sällskap önskar trevliga promenader och ett nytt hem med massor av kärlek och tid.
    Skäller inte funkar bra med andra hundar oavsett kön samt katter kan också vara ensam samt rummsren.

Säljes enligt skk`s regler har skk stamtavla samt irländsk stamtavla då han var tänkt att tävla med utomlands

För mer info samt bilder var vänlig maila el, ring oss

Pris: 4000

• litenkaka

Frågan är om de verkligen vill ha så mkt. Kanske bara för att endast lite mer seriösa ska svara. Man kan ju alltid fråga om de kan tänka sig att gå ner i pris.
    Vi ska inte betala något för våran tik (en av de fyra i samma annons)

• litenkaka

Aha, sorry, längre upp på samma sida finns det en annons om 4 Gh som ska omplaceras och det är en av dem som vi ska ha!

• litenkaka

Ja, Gloria!
    De hade blivit överösta med svar så alla var tingade nu!

Svar på tråden Greyhound