• Nov 2004

ikea tassa och ikea diktad

Håller på och kikar efter skötbord och spjälsäng till kommande bebisen. Vi har kollat på IKEA och de har ju dessutom över lag fått bra betyg i tester vad gäller säkerhet och sånt i Vi Föräldrar.

IKEAs Diktad serie är ju klassiskt vacker med betsade trämöbler och de är vi sugna på. Men även IKEAs nya Tassa serie är ju kul - lite mer färgglad och "barnaktig". Är det någon här ute som har införskaffat någon av dessa och har kommentarer. Hur trivs ni med möblerna?

www.ikea.se

• Svar på tråden ikea tassa och ikea diktad
  • Carro Å

Jah ska ha ett skötbord från ikea som heter gulliver. Väggfast skötbord.

• HaJoMi

Jag köpte Diktads byrå med skötbord samt kistan i samma serie i förrgår. Ska visserligen inte ha bebis förrän i feb men var i akut behov av en byrå och slog 2 flugor i 1 smäll.
    Så praktiskt kan jag inte svara på hur Diktad är - men jösses vad fint det blev! Lycka till! / Hanna

• liselotte72

Hej på dig!
    Om du kikar in i mitt galleri så får du se vad vi köpt.
    Vi blev helt sålda på diktad serien.

Lycka till med erat köp!

• Annelie78

Vi har också en spjälsäng och skötbordsbyrån i Diktad och tycker att båda är både praktiska och väldigt fina! Tänkte nog köpa kistan också snart:). När vi inte ska använda skötbordet som skötbord gör vi bara om den till byra så tar den mindre plats. Perfekt!

• Sara78

Vi har köpt diktad, både säng och skötbord (plus tillhörande hylla). Det är jätte fint Skötbordet kan man ju ha även sen som en byrå plus hylla. Jätte bra!

• Bebis i december

Vi har också köpt både spjälsängen,skötbordet med hylla och garderoben i diktadserien. Är verkligen jättenöjd!!

Svar på tråden ikea tassa och ikea diktad