Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Pandas hangarounds

Åh, blir jag först?!

• vickis75

*kikar mig omkring efter katten*

• vickis75

Åh nej - inga autografer idag! Gråter

Hur ska det då gå? Jag som hade tänkt sälja några på blocket (eftersom mina foton inte inbringar några pengar än)!

• vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 15:58:20 följande:
    ååå, en fansida.. till er andra uslingar och Oäkta fans, vill jag bara säga att jag idag har varit ute och fotograferat TILLSAMMANS med den store pandalusken..efteråt bjöd hon MIG på kaffe..så, hur sura är ni nurå????
    Åh, men då kke du skriver autografer idag då??

Fast kaffet är jag inte så avis för - dricker inte sånt därnt blask! (jag brukar säga att jag inte är tillräckligt gammal för att ha lärt mig dricka kaffe än - känns bra att tänka så iaf )
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:01:21 följande:
    jaja, jag skriver ALLTID autografer.jag tar mig liksom TID för mina fans
    Kan du förfalska Pandalurks med då?? Det är väl den som är värd mest kosing på blocket än så länge iaf??!

• vickis75

*pussar Pandas fötter och mumlar mot katten*

Kolla lite diskret hemma hos Panda när hon kokar kaffet nästa gång. Ta med en tipskupong och använd kalkerpappret på den, så kan du träna sen... (eller vänta - de har nog inte tipskuponger med kalkerpapper på längre??)

• vickis75
    Katten: Haha, så ofta spelar jag på lotto! Men den gamla tanten med örhängena kke även har lite kalkerpapper att låna ut till dig?? Fundersam
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-08 16:14:54 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande: Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också. Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite  spermierockså" . /Kan nu titulera mig som fotograf

Nu behöver jag nog oxå en pampersblöja!!! *skrattar så tårarna sprutar*
  • vickis75

Konstigt - vad har du gjort med fl Panda??! Spelar ingen roll vilken av trådarna i mina favoriter jag klickar på - jag hamnar ändå här igen!

• vickis75

*håller för Hannahs ögon*
Svar på tråden Pandas hangarounds