Pandas hangarounds

11) Jag gillar långa naglar, men mina går bara av, så jag har kört med lösnaglar, men de tenderar att lossna för jämnan, så i måndags fick jag pengar av maken att göra akryllnaglar så nu har jag långa fina naglar (fransk mainkyr) .
12) Jag är dödens less på att gå hemma, jag vill göra massoe, men min sjukdom hindrar mig från att göra massor .
13) Innan jag blev sjuk så var våra telefonräkningar skyhöga, nu är de nere i und3r 1000 lappen.
14) Krogen har jag inte varit på sedan Dackefejden, och det mina vänner är evigheter sedan.
15) Jag vet inte vilken musik som är "inne" nu (jag går ju inte på krogen längre).
16) Jag hatar att stryka.
17) Ännu värre är det att putsa fönster.
18) Jag har ett extremt dåligt morhonhumör.
19) Första gången jag träffade min make var en midsommar på krogen, och jag hade aldrig sett karln tidigare, men han kom fram till mig, oerhört berusad och sade att jag var den vackraste kvinna han någonsin sett, och så friade han till mig (jag tackade ned
.
20) 3 år senare friade jag till honom på en karaoke bar, och han sa ja (tack & lov ).
21) Vi kämpade i sex långa år, och efter 3 IVF/ICSI försök så kom vår efterlängtade dotter .
22) Jag gillar att äta på fel tider, efter 18.00, typ vid 21.00 , men jag går ändå ned i vikt
, 16 kilo minus på 5 månader
.
23) När jag väntade Amanda gick jag upp 30 kilo (jag var större än globen, jag var också rökfri under hela graviditeten och tre månader efter hennes födelse.
24) Jag tål inte att andra säger till mig vad jag ska göra, det är my way och no way.
25) Jag är "skadeglad", t ex om jag ser en "unge" i typ dolda kameran som gör si illa så kan jag skratta som en tok i flera minuter (sunt va .
26) Sy kan jag inte, jag kan inte heller spika upp tavlor, såvida man inte vill att de ska hänga symetriskt.
27) Jag kontur läser oftast texten innan jag postar den.
28) Jag gillar inte att ringa myndigheter, jag mejlar hellre.
29) Tro det eller ej, men jag är blyg .
30) Jag vill tro att alla gillar mig .
Min punkt nummer 27 stämde inte så bra i mitt inlägg ovan va? (ASGARV).
31) Nu minns jag inte vad jag skrivit på mina 30 punkter ovan. Jag hade inga fler gröna Post-It lappar .
32) När jag var gravid så sov jag ofta i badkaret (vaknade dock då vattnet blev kallt
.
33) Jag har så smått börjat misstänka att maken min har en älskarinna, och det för att Amanda i somras sa "skynda dig att ge mig en puss pappa innan din fru vaknar" . Hm, hon kan ha hört honom säga det till en annan kvinna, eller vad tror ni?
34) Jag är extremt godtrogen, vill tro gott om alla, även om fakta med motsatsen bevisat "slår mig i facet" så vill jag tro gott.
35) Jag går hellre bort på bjudning än har den hemma, för är man borta kan man gå hem när man tröttnat . Ibland om vi har bjudning hemma och jag tröttnat så börjar jag gäspa lite försynt och fattar inte folk piken så gäspar jag ännu mer, och fattar dom inte det så tar jag en insomningstablett och går helt sonika och lägger mig
. Fast jag kanske skulle smyga ner tabletten i deras groggar så att de blev trötta och gick hem
.
36) Jag började med att brodera en julduk vid årskiftet detta år, som jag hade för avsikt att få klar till denna jul. Hm, den kanske blir klar till nästa .
37) Jag har varit ruskigt svartsjuk, till och med på "Katten". Hon och min make var/är bästa vänner och det tålde jag inte då i början av vårt förhållande. Nu litar jag blindt på maken .
Jag orkar INTE mer nu .