Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Pandas hangarounds

KatastrofKatt skrev 2006-09-10 12:39:58 följande:
    JO, det gör de, angie.. hennes fimpar luktar lika illa som mina try less, fail less
    nääääää det har jag svårt att tro en gudomlig varelse som panda måste väl ändå lukta gott hela tiden och överallt??? Fundersam
  • Aangiee
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 12:51:31 följande:
    HON gör det ja.. men hennes fimpar använder tydligen inte samma duschkräm try less, fail less
    hmm, fimpen som jag har här luktar faktiskt gott Fundersam ehm....
  • Aangiee
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 13:12:04 följande:
    du duschar med dem??? try less, fail less
    jag vette tusan vad som hänt.... jag såg min idol fimpa den och tog upp den... lade den i fickan... kanske luktade det gott i fickan??
  • Aangiee
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 13:15:01 följande:
    ja, doftkörtlarna kanske har kollapsat????? try less, fail less
    hahaha

hur mår alla här idag då? någon som sett till vår idol idag?
  • Aangiee
    vickis75 skrev 2006-09-10 13:22:01 följande:
    *viftar* Jag har sett henne!! Jag sa dessutom godmorgon först till henne idag! Förvirrad - helt enkelt!
    kan jag få din autograf då?!?!
  • Aangiee

*snor åt mig en* åååhh... den måste jag nog rama in

hmm.... vad gör man om man är manager???

• Aangiee
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 13:24:57 följande:
    och jag kommer snart att SE henne på riktigt, riktigt..kanske jag t om vågar mig på att ta lite på henne!!! try less, fail less
    det där låter lite kinky!!
  • Aangiee

*drar ner vickis75 från de rosa molnen och gör henne påmind om att hon inte är STJÄRNAN i denna tråden....*

• Aangiee

*sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobbGråter*

Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart!

• Aangiee
    Panda skrev 2006-09-10 20:38:24 följande:
    *sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobb*Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart! Inte vara ledsen, du får ju vara mig och min gudagåva nära . KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:28:18 följande: och jag får då rollen som..... huskatt? *surar* try less, fail lessHuskatt, näe du, jag tål inte katter vet du väl?! Du kan få bli min personliga rådgivare . /Kan nu titulera mig som fotograf
    ja men då känns det ju redan mycket bättre! för vem vill inte vara barnflicka åt sin idols barn?!?! ååååh Panda, du är sååå smart, får mig alltid på bra humör
  • Aangiee

översätter åt min idol: hoppas S N A F U  inte glömt hur man pratar svenska nu när han kommer hem

• Aangiee

(tror jag fan vad coolt om jag har rätt då fastnade alltså lite av franskan jag läste i fyra år i skolan )

• Aangiee

äsch då, jag som trodde jag skulle få glänsa lite Generad men kul att JAG kommer ihåg det själv...

• Aangiee

*kramar Panda och hoppas hon ska må bättre snart* (vet inte vad det gäller, men det låter inge kul och jag hoppas det blir bättre snart...Kyss)

• Aangiee
    Panda skrev 2006-09-21 17:24:35 följande:
    *kramar Panda och hoppas hon ska må bättre snart* (vet inte vad det gäller, men det låter inge kul och jag hoppas det blir bättre snart...) Läs min blogg så förstår (med det som läses där är hemligt.
    okej, my lips are stängda... ska läsa nu.
Svar på tråden Pandas hangarounds