Inlägg från: Anne M |Visa alla inlägg
  • Anne M

Pandas hangarounds

Juniphé skrev 2006-09-08 16:25:13 följande:
    Panda skrev 2006-09-08 16:23:13 följande: Snusk är trevligt , fast inte så gott alla gånger (spottar en spermie ur mungipan ). /Kan nu titulera mig som fotografHar du smakat på blöjan? *fontäntårar på Juni*
    Ja, var det inte det jag skulle göra?
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Anne M
    Juniphé skrev 2006-09-08 16:27:11 följande:
    hahahaha... jag kan liksom se Panda framför mig med en sprattlande jättespermie i mungipan Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
    Nu behöver jag verkligen en blöja .

Jag kan inte sluta skratta...
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:29:24 följande:
    Juniphé skrev 2006-09-08 16:27:11 följande: hahahaha... jag kan liksom se Panda framför mig med en sprattlande jättespermie i mungipan Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52*ASG*sprattlande, hulkande, förvirrad jättespermie..
    Som inte annat vill än att penetrera min matstrupe .
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:31:04 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:29:24 följande: Juniphé skrev 2006-09-08 16:27:11 följande: hahahaha... jag kan liksom se Panda framför mig med en sprattlande jättespermie i mungipan Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52*ASG*sprattlande, hulkande, förvirrad jättespermie.. *fnittrar vilt*Men du Panda - det skulle väl ändå vara ett snyggt självporträtt till hemsidan med dina foton?! Det skulle säkerligen väcka folks intresse - och sen skulle de säkert köpa en hel hög med prylar av bara farten!!
    Nu ska maken få jobba när han kommer hem, jag kräver bara en enda spermie, det ska väl inte vara så svårt att få . Sedan måste jag få den till mungipan, och innan jag kräks så måste jag ta ett kort på oss (mig och spermien) .

Pice of kaka .
  • Anne M
    Aangiee skrev 2006-09-08 16:31:31 följande:
    Åååhhh som jag har letat efter dig idag! jag följde efter dig på konsum, såg när du köpte underkläder och vinkade till taxin du tog hem!( Som ett äkta fan gör?? eller??) haha.. bara du Panda som kan starta en sån här tråd och verkligen få svar! Jag menar skulle jag starta en liknande tråd skulle tråden fortfarande vara tom när 3 månader gått! haha
    Aha, så det var du som var "the stalker" (heter det så?!) idag .
  • Anne M
    5 augusti ~ 2006   C~~
  • Anne M

"The sperm" får ju skrämselhicka om den stackarn ser mig . Stackars liten .

• Anne M

Över 314 tittningar har jag haft på mina bilder i dag .

WIEEE Skrattande.

• Anne M
    FruSnigel skrev 2006-09-08 16:38:31 följande:
    Ha, jag är INTE ett av dina fans så jag tänker då minsann INTE skriva någonting här...Bara så du vet ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Ber ordningsvakterna att släpa ut "drägget" .
  • Anne M

Låt höra. Vad är ni villiga att ge för min fimp och mitt tuggummi?

Svar på tråden Pandas hangarounds