Inlägg från: KatastrofKatt |Visa alla inlägg
  • KatastrofKatt

Pandas hangarounds

det låter bra.. för då är jag ju den som egentligen bestämmer allt

*skattar maktgalet*

try less, fail less
  • KatastrofKatt

och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert*

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-10 20:51:39 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande: och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail lessOch du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???  *viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare... Förvirrad - helt enkelt!
    mmm, men jag smakar bara på hennes kaffe.. och det EFTER att alla andra tagit en klunk.
    särskilt håller jag koll på s n a f u s reaktion.. och reagerar inte han, vet jag att kaffet är drickbart.
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-10 20:53:00 följande:
    du veta en sak, det är bara för att du INTE är en katt . Du... Jag har inte smittat dig med lunginflammation (basta), den fick du på ICA. /Kan nu titulera mig som fotograf
    VA???? vad sjutton menar du med det?? "..inte är en katt.."
    ska jag jama för dig kanske??? resa lite ragg? visa klorna..? va??
    *såååårad* Gråter
    try less, fail less
  • KatastrofKatt

*vaknar ur koman*
    jaja.. okej.. jag ÄR inte en katt.. hemskt ledsen att det kom ut såhär..
    jag hoppas jag inte sårat någon eller att någon känner sig dragen vid näsan..
    jag är egentligen en kastrull!

try less, fail less
  • KatastrofKatt

men hur snyggt är nicket; "KatastrofKastrull"?

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-10 21:09:43 följande:
    Jag skulle behöva en livakt, den där människan som först utger sig för att vara katt, och sedan en kastrull, och som dessutom är hos mig rätt ofta, har ju inte alla "får" hemma. Jag blir lite rädd för henne nu.Någon frivillig? /Kan nu titulera mig som fotograf
    håller du får hemma???? är det därför du jämnt är så luden???
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:13:05 följande:
    Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann* Förvirrad - helt enkelt!
    granntanten... *flinar knepigt* henne har jag redan värvat. hon står på MIN sida av fårhagen!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt

jag... jag vill väl ingenting... Oskyldig

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-10 21:28:33 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:26:44 följande: jag... jag vill väl ingenting... try less, fail lessDu vill stjäla min kamera, så att jag inga fler bilder kan ta, så att DU kan sola dig i glansen som fotograf sedan, eller hur? /Kan nu titulera mig som fotograf
    ähh. jag solar mig så glatt i din glans.. *klättrar i bikinin*
    try less, fail less
Svar på tråden Pandas hangarounds