Inlägg från: KatastrofKatt |Visa alla inlägg
  • KatastrofKatt

Pandas hangarounds

ajfan.. jag glömde solexemen... *stryker på med solfaktor 80*

try less, fail less
  • KatastrofKatt

EEEEEW... jag är ju numera en kastrull och inte nån råttäande galning

try less, fail less
  • KatastrofKatt

ja, vi har ju liksom aldrig sett nå annat än det som huserar i en storstad...

try less, fail less
  • KatastrofKatt

hälsa

try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-13 09:46:34 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-13 09:44:53 följande: KvastHilda skrev 2006-09-13 09:44:15 följande: Här ska vi sitta, Pandan:www.familjeliv.se/krypin/kva sthilda/gallery/p... *tänker smyga efter* try less, fail lessSmyga efter vem? /Kan nu titulera mig som fotograf
    efter er.. fast det behöver jag visst inte, eftersom jag blev medbjuden
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-14 17:40:02 följande:
    Fler:6. Jag är internetberoende (numera även effelberoende).7. Jag tycker att Photoshop är ett omåttligt kul program att greja runt i.8. Jag blir omåttligt grinig - näst intill folkilsk - när jag blir hungrig eller om jag inte fått sova... 9. Jag är väldans spruträdd och födde därmed både William och Hannah utan ryggbedövning bara pga att jag vet att den sprutan är superduperstor!10. Den där spruträdslan har gjort att jag vägrar ta bort en stor leverfläck som jag har på halsen! Ska den bort får de söva mig - för dels vägrar jag bli stucken med en spruta i ett område där jag ser vad som händer i ögonvrån, dels är jag livrädd för den jästrans skalpellen!Såja - bara 90 kvar! Förvirrad - helt enkelt!
    *väntar spänt på en fortsättning*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 08:24:13 följande:
    Panda skrev 2006-09-15 08:21:12 följande: Väntar på en fortsättning . /Kan nu titulera mig som fotografHaha, när jag är färdig med alla 100 kommer ni inte tro utan veta att det är en heltokig typ som sitter här... Förvirrad - helt enkelt!
    mee too

och desasutom.. vem är INTE galen av oss här?? Penga mun
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 09:35:22 följande:
    på er!!Hm, kan inte hålla mig härifrån ju - just nu"städar" jag övervåningen... Förvirrad - helt enkelt!
    vad duktig du är.. så företagsam. jag städar vardagsrummet.. OCH möblerar om. det blir jättefiiint *visslar*
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 09:45:22 följande:
    Skönt att höra att det är fler som är lika duktiga!!  Hm, undrans hur jag ska hindra kidzen från att knata upp på övervåningen för att spela dataspel idag  då?? Förvirrad - helt enkelt!
    bind fast dem vid dammsugaren.. det fungerar!
    try less, fail less
Svar på tråden Pandas hangarounds