• Anonym (Kniparn)

Kan man va för tajt??

Nu har äntligen min kille o jag fått igång vårat sex liv igen,efter att vi fått barn!! De tog X antal månader..
    jag har vart jätte rädd för att han ska tycka jag e slapp..Men igår kväll när vi låg i sängen o små prata så sa jag att jag ville införskaffa knip kulor,Trodde jag behövde de..
    Då sa han NEJ de behöver du inte då blir du för tajt!!! Ok..visste inte riktigt vad jag skulle svara/säga på de..heh

Trodde de bara va skönt om man va lite trång..?? Nån som vet?

• Svar på tråden Kan man va för tajt??
  • Alderia

Om mannen är väldigt känslig på ollonet kan det bli för mycket av det goda om tjejen är väldigt trång eller inte tillräckligt våt.

• Anonym (Kniparn)

Vad gör man åt de då? Alltså om man e för trång?
    Jag har inga problem med att bli våt..

• Alderia

Tycker han att du är det nu? I din ts lät det mer som att han inte tyckte att du behövde kulor eftersom du är lagom.

• Anonym (Kniparn)

Nä men jag tänkte att "tänk om han tycker jag e de nu..Sättet han sa de på gjorde mig fundersam..Så om han tycker att jag e de nu,Om jag frågar tex,Vad gör man för att underlätta? el vad man nu säger.. :)

• MansonDust

Han tycker nog att du är precis så tight som är skönt och att du skulle bli för tight om du hade knipkulor.

• knoddis1

Hej, jo visst är det skönt om tjejen är trång men för oss som har lite större modell kan det göra ont om tjejen är "för trång". Det gör ont och man kanske inte ens kommer inte och/eller måste ha massa glidmedel. Om jag ska vara örlig så tycker jag att du ska lyssna på din kille eller fråga om han menar allvar. För erat sexlivs skull köp inte knipkulor utan att få reda på vad han tycker.

Världens lyckligaste blivande pappa
Svar på tråden Kan man va för tajt??