Inlägg från: Tineling |Visa alla inlägg
  • Tineling

Leksvik hatthylla från IKEA

Jag undrar om de har slutat med Leksvik hatthylla på Ikea? eller säljer de dom fortfarande? har letat på Ikeas sida men hittar den inte. Är lite desperat för jag vill ha den till våran hall.

Har tänkt mig ha Lersvik hatthylla och skohylla tillsammans med dyna och kuddar.

Vill gärna se bilder om nån har?

• Svar på tråden Leksvik hatthylla från IKEA
  • Tineling

Kikade in! man får hoppas att Ikea här i Örebro har forfarande dom kvar.

• Tineling

Tack, har kikat in! ja de är ju fina man får hoppas att man får tag i dom på Ikea.

• Tineling

ja finns antikbetsad kvar? det är den jag vill ha och jag tänkte precis också ha rotting korgar till! ja det blir jättesnyggt!

• Tineling
    har köpt den idag! men blev lite förvånad att det inte gick att ha in rotting korgarna som fanns på ikea. Tyckte att jag såg någonstans att nån hade dom inne i hyllan eller drömmer jag? men till skohyllan gick det bra att ha korgarna.
  • Tineling

Ja jag tog korgen Bastant och provade att stoppa in den i hatthyllan men det gick inte och sen provade jag få in den på skohyllan då gick det bra. Men jag hade tänkt ha korgarna även i hatthyllan. Ja den är jättefin!

• Tineling

Provade även med annan korg som jag glömt vad hette men den gick heller inte med att få in på hatthyllan.

• Tineling

Läste nu att storleken kan variera något på Bastant korgarna så det var nog därför då ska man väl testa dom på hyllan där på Ikea innan man köper dom sen.

www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=15130&langId=-11&categoryId=15646&chosenPartNumber=77437500

• Tineling

Einnej. Ja det är nog bäst att ni köper den nu om den kanske sen skulle ta slut. Hatthyllan finns inte med i den nya kataloget bara skohyllan.

Svar på tråden Leksvik hatthylla från IKEA