• Tineling

Leksvik hatthylla från IKEA

Jag undrar om de har slutat med Leksvik hatthylla på Ikea? eller säljer de dom fortfarande? har letat på Ikeas sida men hittar den inte. Är lite desperat för jag vill ha den till våran hall.

Har tänkt mig ha Lersvik hatthylla och skohylla tillsammans med dyna och kuddar.

Vill gärna se bilder om nån har?

• Svar på tråden Leksvik hatthylla från IKEA
  • Tineling

Ja jag tog korgen Bastant och provade att stoppa in den i hatthyllan men det gick inte och sen provade jag få in den på skohyllan då gick det bra. Men jag hade tänkt ha korgarna även i hatthyllan. Ja den är jättefin!

• Tineling

Provade även med annan korg som jag glömt vad hette men den gick heller inte med att få in på hatthyllan.

• Lajsa82

Men skit oxå jag har sett att vissa folk har korgar instoppade där, ja det e ju bara att ge sig ut på jkt efter rätt storlek...

ღLisa och Williamღ
  • Einnej

Va ska dom sluta med den?

Då får de bli till att åka till IKEA i helgen. Vi håller på att renoverar hallen och hade tänkt att ha den sedan när allt är klart.

Tycler dock inte om dom där böjarna som är på sidan, ser så b ut.

Finns det nån annan liknande som kan tänkas passa till?

• Einnej

Undra varför inte korgarna går in? Hur kommer dom in på IKEA då? För dom skyltar ju med dom där?

• Spegel

Vi har bastant korgarna i vår lesvik hylla... De går in precis.. fast vi har de endå uppe på hyllan...

• Tineling

Läste nu att storleken kan variera något på Bastant korgarna så det var nog därför då ska man väl testa dom på hyllan där på Ikea innan man köper dom sen.

www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=15130&langId=-11&categoryId=15646&chosenPartNumber=77437500

• Tineling

Einnej. Ja det är nog bäst att ni köper den nu om den kanske sen skulle ta slut. Hatthyllan finns inte med i den nya kataloget bara skohyllan.

• Einnej

Men allt finns ju inte med i katalogen, det betyder väl dock inte att dom skall sluta sälja produkten.

Men... det får bli en trip till IKEA ändå i helgen Lika bra för jag ska ju ändå ha den sen så.

• Lajsa82

Female: Har du något kort?? Tycker det ser så fint ut!!

ღLisa och Williamღ
  • rebmetpes

vilken snygg hylla

va inne å kollade på era bilder. snyggt!

sån vill ja oxå ha

Svar på tråden Leksvik hatthylla från IKEA