Inlägg från: Anonym (illamående) |Visa alla inlägg
  • Anonym (illamående)

Bonusmamma,vad för relation till biomamma???

Bra på utan! Men det är bara falskt. Under utan så hatar vi nog varandra. Hon är så där smaskigt supertrevlig så att man kan spy och hennes falskhet lyser igenom. Hon har gjort så korkade saker som varit direkt elaka mot oss men på ett så uträknat sätt att det inte går att komma åt. Hon har utnyttjat dottern för att få oss att må dåligt och hade satt oss i dålig dager hos bonusdottern om vi hade tagit upp ämnet. Nej fy vilken människa! Hon är genomrutten. Hon är smart! Mycket smart! Hon vet precis hur hon ska göra. Hon kan komma med äppelkaka och vara sådär överdriven för att sen i nästa stund klampa rakt över oss och köpa pressenter från dottern till våra släktingar. När vi har sagt till henne innan att vi ska åka dit på kalas. Dår skyndar hon sig så hon hinner före och sen tycker hon det är för j-kligt av oss. Hon som kom med äppelkaka till oss och är så trevlig. Usch!!! Det finns nog tusen exempel på den här människan och fler lär det väl tyvärr bli! Jag har suddat ut henne från mitt liv. Hon finns inte i mitt liv längre. Hon är bara en människa som vi ibland måste ha lite kontakt med för dotterns skull. Tyvärr! Jag hade gärna haft en relation till henne på kompisnivå om hon hade varit någon annan.

Svar på tråden Bonusmamma,vad för relation till biomamma???