• Turboathena

Bonusmamma,vad för relation till biomamma???

Jaa du, jag har ingen bra kontakt med bonussonens biologiska mamma. Vi har legat i regelrätt krig sen jag träffade sambon för tre år sen. Känns som det har runnit lite för mycket under broarna för att det ska kunna repareras så att man kan ha vapenvila i allafall. För jäkla trist är det i allafall eftersom man ständigt går och är irriterad och frustrerad. Det är ett helvete att vara bonusförälder!

• Turboathena

Anonym (Trådstartaren) jaa jag håller med dig. Jag spyr också åt den där kommentaren att man inte behöver bry sig för det inte är ens eget barn. Men som vi har nu så bor barnet två veckor i stöten hos oss och två veckor hos biomamman. Och under dom två veckorna han är här så måste jag bry mig, fixa och trixa för att allt ska bli så bra som möjligt.

En sak till som retar gallfeber på mig det är att man har bara en massa skyldigheter men faan inga rättigheter som bonusmamma. Biomamman vill inte alls att man ska lägga sig i nånting men när det kommer till att de ska handlas saker då jävlar är mina slantar bra att ha :(.

Svar på tråden Bonusmamma,vad för relation till biomamma???