Bonusmamma,vad för relation till biomamma???
Vi har en minst sagt kylig relation. pratar aldrig med henne. blir tokstel när jag ser henne....hon e creapy...Egentligen inte...lite halvblåst, blond permanentad snart 40 åring.
Men iom hur hon har haft åsikter om min bakom, min rygg till min sambo...och hur hon är totalt ointresserad av vem spom bor med hennes barn, gör att jag nästan hyperventilerar när jag ser henne. På 3 år har hon aldrig frågat mig vem jag är, vad jag gör, hur barnen har det...nada. DÄREMOT klagar hon hos min sambo om vad jag och hans barn pratar om HEMMA HOS OSS!!
Första sommaren förstörde hon mig helt...hon min sambo och deras barn umgick ensamma med gamla kompisar, gick på tivolin och djurparker....innan jag satte stopp...Tror hon knäckte vår relation redan där faktiskt....
Mitt e x har inte hittat någon ny..men pga denna kvinna har jag lovat mig själv dyrt och heligt att vara en schysst bio när mina barn får en bonus....Vill inte behandla någon ny kvinna som JAG har blivit behandlad. Även om man inte blir "bästis" är det jätteviktigt att den nya kvinnan känner sig trygg...i relationen till mig för att kunna bygga en bra relaion med mina barn8 min egen tolkning)
Själv har jag haft jättesvårt att knyta an och tycka om mina bonusar pga att de påminner SÅ mycket om sin mamma...det börjar äntligen bli bättre, dock.