• Jennysnmk

Bonusmamma,vad för relation till biomamma???

Usch jag vill helst inte ens tänka på henne! Hon är elak och simpel!

Hon var otrogen och blev gravid och lämnade mannen. Sen ångrade hon sig förstås och ville komma tillbaka efter att vi träffats. Av någon anledning kan min man vara ohyggligt mesig avseende henne men till slut fick jag nog och sa åt honom att se till att hon slutade "vara i området" och komma förbi trots att hon bor 3 timmar ifrån oss och aldrig tidigare hängt i de här krokarna! Åren har gått och men jag tål henne fortfarande inte så jag svarar inte om hon ringer och följer aldrig med hela vägen för att lämna eller hämta min underbara styvdotter! Hon är helt egoistisk och låter det tom gå ut över barnet bara för att antingen få sin vilja fram eller ställa till besvär för oss.

När dottern är här så ringer hon varje dag och ibland har får hon henne tom att gråta genom att berätta alla roliga saker de gör UTAN henne bara för att hon är här! Hur schysst är det mot en 5-åring? Eller någon alls för den delen? Lyckligtvis fick vi stopp på det ganska snabbt i vart fall... men det kanske ger dig ett hum om hur hon är...

Huvudsaken är att när dottern är här så gör vi allt för att hon ska känna sig trygg och älskad och jag tror att vi lyckas :D

Så till alla er med hemska ex-häxor: Håll ryggen rak!

Svar på tråden Bonusmamma,vad för relation till biomamma???