• Tjofsen

Bonusmamma,vad för relation till biomamma???

Jättedåligt. Min biomamma tar inget moget ansvar.....och man får inte ens påpeka det, hjälpa till med råd....hon tar ALLT negativt....Jag har verkligen försökt..men hon har bara utnyttjat mig...så jag struntar i henne nu. Hon får klara sig själv.

Jag har inget behov av att vara vänninna med henne - vi är rent för olika och har inget utbyte av varandra - men man kunde ju tycka att hon kunde växa upp...åtminstone för barnets skull. Hon förstör för sitt barn.

• Tjofsen
    Coppola: Hon har nog inte frågat om dig för hon verkar ju fråga barnet istället - eftersom hon får reda på saker ni pratat om hemma hos er.

Du måste verkligen reda ut dina känslor med bonusbarnen och inte blanda ihop dem med mamman. Det är tyvärr vanligt och man måste jobba på det

Jättebra att du verkligen tänker på att bli en bra biomamma. Hoppas det funkar med den nya då bara - så inte den är strulig istället. Det finns ju faktiskt såna också .
  • Tjofsen
    Jennysnmk: Känner igen det där med att ringa och säga nåt så barnet tjuter. Vår biomamma ringde en gång på tisdagen och vi skulle lämna dottern på fredagen och säger att "när du kommer hem ska du få en överaskning".....Vad händer...jo, dottern börjar ju gala och tjuta och vill hem. Så min sambo röt i telefonen att hon borde ha fattat att hon inte skulle säga sånt. Jisses.....endel är verkligen tappade bakom en vagn.
Svar på tråden Bonusmamma,vad för relation till biomamma???