Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!
Oj oj..Jag har nog gjort mkt.
När jag fyllde 16 hade jag fest hemma. Jag gick och skrek till alla som var där att det var rökförbud inomhus - och i handen hade jag en tänd cigg. Smart?
Jag och en vännina bestämde oss för att festa loss en kväll. Så vi satt hemma i hennes rum och snapsade för fullt. Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till en killkompis som bodde själv. När vi kom dit satt flera kompisar i lugna ro och tittade på film. Jag somnade under soffbordet och sen när jag vaknade till och sätter mig upp tittar alla förskräckt på mig - dom trodde jag hade gått hem.
En annan gång drack jag mig alldeles för full på päroncongac. (Bara det är illa nog) Det var på vintern och jag var ledsen och upprörd för något. När vi var ute och gick så skulle jag gena över en liten stenhäll. Där var det ju svin halt å jag flög som en liten vante å landade på ryggen å säger -"gör det så här ont att dö, så vill jag inte dö"
Sista berättelsen som jag kan komma på nu är när jag skulle klappa en katt, som inte alls ville kela med mig. Men jag hade bestämt mig så jag följde efter katten in i rosenbuskarna. Det gjorde ont. Sen gick jag inomhus, klädde av mig till underkläderna och la mig i badkaret å sa "mjau mjau mjau"
Ja, man har allt gjort bort sig mer än en gång!