Inlägg från: hella23 |Visa alla inlägg
  • hella23

Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!

Asgarvar! Gud vilken bra tråd!

Jag har gjort många bravader...
    Detta hände för kanske ett år sen...
    Skulle gå ner till krogen jag och 6-7 kompisar.
    Var mitt i vintern och snö ute.
    Hittade en pulka på en parkering som vi tog med oss ner till stan. Fråga mig inte varför...
    Släpade med den till krogen och när man kommer in genom dörren får man gå ner för en lång trappa för att komma till garderoben.
    Stod inga vakter vid ingången ute på gatan.
    Prackade oss ner 3 pers i pulkan och drog ner för trappan med den i full kareta rakt in i väggen.
    Snacka om att vakterna blev chockade när vi kom farande men dom skrattade lika mycket som vi och sa att dom skulle ta hand om pulkan tills vi skulle gå hem.

Sen när vi skulle hem så fick vi med oss pulkan.
    Gick förbi ett radhus område där det var fest och en kille ur vårat sällskap springer fram till dörren där festen är och skruvar ner ytterbelysningen(var en stor rund glasgrej typ som en gludfiskskål) och sätter den över huvudet.
    Sen ringer han på och när killen som har festen öppnar så säger min kompis att han är en astronaut och kommer från NASA och är på jakt efter ET som sprungit bort.
    Killen i dörren började asgarva och bjöd in oss på festen...pulkan fick oxå följa med då han hade sett oss på krogen när vi kom farande med den.

Svar på tråden Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!