One Tree Hill spoilertråd.
Borde inte magen på både Brooke & Karen synas lite smått? Veckor går ju även i One tree hill o inte bara "irl"...
Borde inte magen på både Brooke & Karen synas lite smått? Veckor går ju även i One tree hill o inte bara "irl"...
Ja precis, var ju ändå ett tag sedan Keith gick bort nu... Läste att det diskuteras om ifall Brooke eller Haley är gravid... tycker det verkar mer som Brooke men... författarna kan säkert göra en del för att missleda
Vilket avsnitt är du på då Skvimpen? Vi är på säsong 4, avsnitt 3
Börjar också filura på att det kan vara Haley som är gravid, men just för att innan bilolyckan sa hon att Nathan är ansvarig o bla bla bla o måste tala om något... efter olyckan sa hon att hon kom in på Stanford... har det verkligen me Nathan att vara ansvarig o göra?
Nä men det är ju kanske därför om det är Haley, så vågar hon ju inte tala om det för Nathan... :( men vi får väl se :) spännande iallafall!
Haha beroendeframkallande serie =) vad tror ni, kommer det bli en femte säsong efter detta? Menar, hur länge kan man hålla igång en sån serie?
Tror det mest beror på dålig sändningstid... alla dessa serier går ju nästan samtidigt fast olika kanaler :( men alla tycker ju olika också... Fast den kommentaren hon sa om Peytons mamma, där gick gränsen för min del iaf
Fast jag tycker även att bästa vänner borde tåla bråk om killar också?
Men OC... känns som den serien runnit ut i sanden... den känns mest... tråkig... för det handlar ju inte bara om ungdomarna, mkt har ju även riktats mot de vuxna i serien... o så slutet på säsong 3 av OC... hur kul är det o titta nu?
Sedan också att Peyton faktiskt kan låta bli Lucas för Brookes skull... trots känslorna... det är svårt men stark. Jaja, Brookes förlust... hon har ju typ ingen förutom nollan Rachel ju
Fast fick hon inte en örfil för att hon sa att Brooke hade sagt att hon inte saknar Lucas längre? Men jag tycker ändå det var bättre att Peyton sa som det var... bättre ärliga, fast nu har jag sett en promo av nästa avsnitt... Har du kikat på den? finns på youtube.com