One Tree Hill spoilertråd.
Så nu har jag tittat ifatt och måste fråga, kommer avsnitt 3 att finnas ute på torsdag??? Bara måste se vad om händer!! Har fasnat helt för denna serie!!
Så nu har jag tittat ifatt och måste fråga, kommer avsnitt 3 att finnas ute på torsdag??? Bara måste se vad om händer!! Har fasnat helt för denna serie!!
Ja det är ju så spännande, vem som är gravid!! Är dessutom så himla rädd att Karen skall förlora bebisen.....
Tycker hon har varit med om tillräckligt nu! Hon behöver lite lycka och Dan verkar ju tycka detsamma, även om jag avskyr honom så försöker han ju vara lite trevlig mot henne
Det är just det jag är rädd för och då kommer hon säkert att förolora bebben! Får hoppas att hon är stark nog att hålla honom på avstånd ändå! Tycker det är lite svårt det här med Peyton och Lucas... jag ville att de skulle vara ett par innan men nu vetisjutton! Vill ju att det skall hända ltie mer för henne nu
Jake är super mysig!! men han kommer nog glida ur serien allt mer tror jag, tyvärr
Brooke har mesat till sig med tycker jag!
Wwwwwwwwieee!! Ikväll skall jag gotta mig framför datorn och kika på avsnitt 3....Längtar!!!
Fast Hailey gör ju ingenting som på visar att hon är gravid
Riot: Hmm nja jo det skulle ju kunna vara så... men hon verkar inte ens vilja säga nåt till Nathan.... fast ok Rachel sa att hon var en tjockis
Ja Derek verkar helt galen!! Säkert inte han som är hennes bror utan en som bara hörde hennes sändning!!