Inlägg från: Chiba |Visa alla inlägg
  • Chiba

One Tree Hill spoilertråd.

E nya läraren HOT HOT HOT eller vad..!!

• Chiba
    MammanEmma skrev 2006-11-09 14:15:05 följande:
    Hej tråden!Jag är ett nyblivet oth-fan.. för ca två veckor sedan hade jag inte sett ett enda avsnitt och nu har jag sett alla (s01e01-s04e05).. Amen Visst är det två veckor sen de visade s04e05 i usa?? är det nån som har hunnit se det nyaste (s04e06) än?
    Har precis sett nya avsnittet, lika bra som alltid.
    jag e dökär i Nathan o stenkåt på nya läraren.. haha
  • Chiba
    riot skrev 2006-11-09 14:33:43 följande:
    Åh vad mitt hjärta värkte för stackars Peyton när hon var i boxningsrinken med Derek. Jag grät som sjutton när motaget visades med alla som gjort henne illa eller lämnat henne. Usch. Men jag börjar bli lite irriterad på att karaktärerna inte pratar med varandra. Jag menar, alla visste ju vad som hade hänt Peyton och ingen pratade med henne? Det är som att jag skulle bli attackerad och mina vänner inte skulle nämna det. Väldigt väldigt fel.
    Samma här, jag tycker jag alltid lyckas gråta i varje avsnitt till OTH, alltid är det något.. :-=
  • Chiba
    Jenny28 skrev 2006-11-09 20:30:35 följande:
    numberone: ååååh jag har inte sett nån trailer inför nästa... Jag AVSKYR henne. Fast det måste ju vara en subba i varje serie, så jag antar att eftersom Brooke är "snäll" nu så måste nån annan ta över hennes titel..jardine: tyvärr får man inte diskutera var här... Man är och förblir Ogravid tills motsatsen bevisats
    Vaddå,vart finns trailer för nästa avsnitt.? Kan nån länka.

Nope,man får inte länka till sådana sidor, trust me! Då blir dom arga.........
  • Chiba
    riot skrev 2006-11-23 12:19:52 följande:
    Nästa avsnitt är ju avsnitt 9 och avsnitt 9 och avsnitt 10 hänger ihop, det snackas om att dom har öst pengar på dom här två avsnitten så dom nästan spräckt budgeten! Så ja, det här är dom två sista avsnitten som sänds innan vinteruppehållet. One Tree Hill har en beställning på 21 avsnitt.Åh vad lycklig jag blev att jag ÄNTLIGEN fick veta vad sjutton Tim tagit vägen! Fast en väldigt märklig förklaring."Just say he's slow, Sheri"- Dan. Haha!
    Vem fan e Tim??

Håller på att kolla på avsnittet, om bara sonen kunde somna så man fick kolla färdigt..
  • Chiba

Några finns att lyssna på på Youtube, gå in där o leta. Vet iaf att Halo finns där. Sök på Bethany Joy_halo

• Chiba
    Annie24 skrev 2006-11-29 15:46:07 följande:
    Chiba: Ok får se om sambon vet vad de é då (själv é jag totalt kas spå sånnt dära så jag vet inte vad de é för en sida ) Annìe
    Bara att gå in på www.youtube.com

Man laddar inte ned därefrån utan bara lyssnar på allt mellan himmel o jord.. Gå in på sidan o så söker du bara på nåt.. Skitenkelt..
  • Chiba
    Annie24 skrev 2006-11-29 16:31:06 följande:
    chiba: ok tack hihi
    Nemas problemas
  • Chiba

Åh shit vilken avsnitt!
    Säg inte att det e nå säsongsuppehåll för då döööööööööööör jag.. !!

• Chiba
    miniova skrev 2006-11-30 17:57:30 följande:
    lucas kommer nog få reda på att dan dödade keith. Och sedan vakna upp.. eller vad tror ni? Varför va dan så dum att han låtsades att de va han som dödade dante!? Han försökte ju döda hailey, borde inte vara något brott att slå på någon som försökt döda ens fru.. Det hade ju bara varit å sagt att de va självförsvar.åå.. läängtar till nästa avsnitt.
    Ja,jag fattade inte heller det. Och det va ju inte så att Nathan dödade honom. Han var ju faktiskt redan död..
  • Chiba
    Priscella skrev 2006-12-05 08:56:56 följande:
    Vem var gravid? I de svenska avsnitten? Brooke?
    Haley
  • Chiba
    Alvi skrev 2006-12-06 13:48:23 följande:
    är ful - det är allt jag vet.Mer då???
    Ful..? Neh då måste du kolla på fel serie..
Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.