Borlänge friskisar
Anne - Det är ett baspass på måndag klockan 20 som jag funderar på att gå på, eller om jag tar medelpasset som är tidigare.
Anne - Det är ett baspass på måndag klockan 20 som jag funderar på att gå på, eller om jag tar medelpasset som är tidigare.
anne - då syns vi på bas-passet då??
Bas i morgon klockan 20.00 - vilka blir med?
*FiaLisa
Då så ser listan ut så här:
*FiaLisa
*critan ev.
*caroline ev.
*anne ev......
Nu hinner inre jag kika in något mer innan det är dags, men jag är där iallafall. Eventuellt att jag kör medelpasset klockan 18 om ingen annan kommer. Jag slutar ju 17, och det är så himla drygt att vänta till 20, dyrt om inte annat, om man ska gå på Kupolen hela tiden menar jag
Hej tjejer!
Sitter och varvar ner lite, tror jag tog i lite för mycket.....känner av en vad, så jag har beställt massage innan jag somnar
Jag kan inte i morgon, inte på onsdag, ev. på fredag beroende på när. Vi ska ut och äta med jobbet, men det tar väl inte hela dan....
Bas i morgon *fnys*. Jag körde ett medel idag! Hjälp vad stel i benen jag är, och då gjorde jag inte alla övningar med tanke på mina knän. Men det var skönt, ett roligt - men krävande pass, det kommer jag definitivt att köra fler gånger.
Det har blivit ändrade planer i morgon. Vi ska inte ut med jobbet så jag åker hem direkt när jag slutat, ska skjutsa Andreas till sin pappa i Avesta, så jag blir inte med i morgon.
Jag tänkte träna på tisdagen, ev på fredagen också, kanske torsdagen, måndagen vet jag inte än.....
Måndagens bas-pass tycker jag är bra, synd bara att det är så himla sent.
Tisdagens bas-pass vet jag inget om just nu. Tomas hade ju sin diplomering förra veckan och då kunde inte jag. Var det någon av er som var där då?
Är det någon som blir med på bas-passet i morgon klockan 18.30? Jag tänkte gå då.
critan - det går så bra så! Hälsa Stina från mig!
Var på medelpasset klockan 6 i torsdags. Försökte hinna till puls/bas klockan 5 men jag lyckades inte. Tror att jag såg Adeliha ute på parkeringen när jag kom.
Hinner inte upp något under helgen - verkligen fullt upp.
Jag var iallafall på Tomas bas-pass i tisdags och jag tyckte inte att det var bra. Dålig musik (tyckte jag) och enformiga rörelser. Visst var jag lite varm och andfådd efteråt, men inte direkt svettig. Men det var ju bara hans andra gång, det kanske blir bättre.....