• Anonym (modig)

bs tjejer som bor i Malmö

hej
    har drömtoch fantasierat om sex med en tjej med alltid hade skuld känslor inför min familj och barnen nu ska jag ta ett steg framme och börjar känna lika mammor som bli tänd på andra tjejer fast de har helt vanlig familjförhållande som består av man och barn.

• Svar på tråden bs tjejer som bor i Malmö
  • Anonym (vill)

Hej!
    Har oxå en sån känsla i magen...vill så gärna vara med en tjej, men har oxå familj och väntar mitt tredje barn!
    Skulle vilja vara nära en annan naken tjej...och kyssa hennes krop.

• Anonym (modig)

du exakt beskriver mina känslor. blir helt skakig när jag tänker på de. Har familj och två underbara barn och en fantastisk man men tyvärr kan inte förneka mina känslor till andra tjejer

• Anonym (vill)

Jag älskar min sambo och vi har det bra!
    Men sen länge kan jag fantisera om en annan tjej när jag onanerar....får såna underbara orgasmer när jag tänker på mej och en tjej att jag knappt kan hantera det!
    Även om jag inte vill lämna min sambo så vill jag ha det där andra.....
    Kan känna känslan av att känna en tjej kyssa min nakna kropp hur hon får mej att skaka och darra när vi älskar med varandra!

• Anonym (mmmm)

tjena.... fan ni gör mig sugen

• Anonym (en till)

Här é en till som känner lite så...men vill nog inte kalla mej bisexuell, mer nyfiken på hur d hade varit att vara men en annan tjej. Har provat lite smått för många år sen och d var lite små intresannt. Har kysst några tjejer oxå och d har varit nice.

• Anonym (vill)

Jag kallar mej inte heller bisexuell!
    Men har oxå kysst tjejer innan och gillat det!

• Anonym (en till)

Jo, jag gillar d oxå. Men mycket längre har d inte gått....é väl lite feg.

• Anonym (en till)

Har inte haft tillfälle heller..

• Anonym (mmmm)

Kom hit tjejer så ska jag hjälpa er

• Anonym (en till)

Hehe, jadu, den som ända hade tid till d...

Svar på tråden bs tjejer som bor i Malmö